۵ مرداد ۱۳۹۹، ۷:۵۴

سناتور آمریکایی:

ترامپ از نژادپرستی، نفرت، گسستگی و هراس‌افکنی سود می‌برد

ترامپ از نژادپرستی، نفرت، گسستگی و هراس‌افکنی سود می‌برد

سناتور و نامزد سابق انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در حساب کاربری خود در توئیتر از شهروندان آمریکایی خواست تا از رأی دادن به ترامپ پرهیز کنند، چون ترامپ از نژادپرستی سود می برد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «برنی سندرز»، سناتور و نامزد سابق انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در حساب کاربری خود در توئیتر از شهروندان آمریکایی خواست تا از رأی دادن به ترامپ خودداری کنند.

سندرز در این ارتباط با اشاره به اقدامات جنجالی ترامپ از جمله اعزام نیروی نظامی به مرزهای مکزیک برای مقابله با مهاجران و در حال حاضر نیر اعزام گارد ملی برای سرکوب اعتراضات ضدنژادپرستی، گفت: درانتخابات قبلی، ترامپ نیرو به مرز اعزام کرد و در این انتخابات، او نیرو به پورتلند می‌فرستد. ترامپ از نژادپرستی، نفرت، گسستگی و هراس‌افکنی سود می‌برد. به خاطر دموکراسی هم که شده او را باید شکست داد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار است در ماه نوامبر (آبان ماه) برگزار شود. ناتوانی دولت ترامپ در مدیریت ویروس کرونا، پیامدهای اقتصادی این بیماری و نیز نابسامانی داخلی آمریکا به دلیل وجود نژادپرستی و تظاهرات مخالفان، مواردی است که می‌تواند منجر به اقبال رأی دهندگان به رقیب ترامپ شود.

در حال حاضر نیز ترامپ در برابر رقیب دموکرات خود، موقعیت مناسبی در نظرسنجی‌ها ندارد و نتایج نظرسنجی ترامپ را در رقابت‌های انتخاباتی آتی «عقب افتاده» نشان می‌دهند.

کد خبر 4983015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha