۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۰۳

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام خبر داد؛

کاهش ۶۷ درصدی تصادف منجر به مرگ در ایلام

کاهش ۶۷ درصدی تصادف منجر به مرگ در ایلام

ایلام-رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از کاهش ۶۷ درصدی تصادفات منجر به مرگ در چهارماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در معابر شهری استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ابوالفضل کهزادی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برابر تجزیه و تحلیل مرکز آمار پلیس راهور استان، تصادف‌های فوتی در معابر شهری استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۷ درصد کاهش یافته است.

وی بیان اینکه برای اولین بار طی سالیان گذشته شاهد چنین کاهش چشمگیری در وقوع تصادفات منجر به فوت در معابر درون شهری استان هستیم، ابراز امیدواری کرد: با مشارکت حداکثری مردم و رعایت قانون و مقررات از سوی رانندگان این روند نزولی تصادفات درپایان سال تداوم داشته باشد.

سرهنگ کهزادی ادامه داد: حضور پررنگ و هدفمند پلیس راهنمایی و رانندگی در معابر و خیابان‌های شهرهای استان و از همه مهم‌تر شناسایی نقاط حادثه خیز و اصلاح هندسی آنها با مشارکت شهرداران از عامل دیگر کاهش تصادف فوتی در استان و معابر شهری است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی رانندگان و مردم را به همکاری ویژه با ماموران پلیس دعوت کرد و گفت: به منظور پیشگیری از حوادث و دستیابی به ترافیک ایمن و روان در شهرهای استان شایسته است رانندگان و مردم با ماموران پلیس همکاری داشته باشند.

کد خبر 4984569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha