۷ مرداد ۱۳۹۹، ۹:۲۸

روابط عمومی شبکه یک اعلام کرد؛

مجری تلویزیون برای شوخی با قهرمانی پرسپولیس «تذکر جدی» گرفت

مجری تلویزیون برای شوخی با قهرمانی پرسپولیس «تذکر جدی» گرفت

شبکه یک سیما در خصوص اتفاق پیش آمده در برنامه «صبح بخیر ایران» و کنایه مجری به قهرمانی تیم پرسپولیس خبر داد که به مجری و گروه برنامه‌ساز «تذکر جدی» داده شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، روابط عمومی شبکه یک سیما در خصوص اتفاق پیش آمده در برنامه «صبح بخیر ایران» از طرفداران پرسپولیس پوزش و دلجویی کرد.

متن پیام روابط عمومی شبکه یک سیما بدین شرح است:

«با تبریک چهارمین قهرمانی پیاپی تیم فوتبال پرسپولیس به کادر حرفه‌ای و هواداران پرشور این تیم بزرگ به آگاهی می‌رساند شبکه یک سیما که شعارش شبکه هر ایرانی است خود را متعلق به تمامی مردم شریف ایران می‌داند. اخلاق و رفتار محترمانه سرلوحه تمامی برنامه‌سازان این شبکه است. اتفاق رخ داده در برنامه صبحگاهی برخلاف دیدگاه شبکه و صرفاً اشتباه شخصی مجری برنامه بوده است و با وجود عذرخواهی مجری، بلافاصله بعد از بیان آن به مجری و گروه برنامه ساز تذکر جدی داده شده است.

روابط عمومی شبکه یک سیما به دلیل این اتفاق نادرست توسط مجری برنامه صبحگاهی، از هواداران و بازیکنان باشگاه بزرگ پرسپولیس پوزش و دلجویی می‌نماید.»

کد خبر 4984950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
      4 9
      خوبه.عملکرد وزارت فاجعه بار ورزش دارین میبین. بابا مسعود(وزارت ورزش) یه دو تا جام تقدیم تیم محبوبش کنه بزاره یه لیگ نرمال برطرف بشه. مگه ضد اساسنامه بازی سوپر جام لغو نکرد جام داد به پیروزی.
    • IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
      7 3
      بیخود کرده شوخی کرده
    • IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
      2 9
      چرا مجری های دیگه مثل علیخانی و .... به استقلال توهین میکنند مدیران صدا سیما میگن شوخی کرد حالا این مجری حقیقت و گفته استرا ماچونی با استقلال نتیجه های خوب میگرفت فراریش داد همین مسعود سلطانی فر
    • علی IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
      7 2
      چرا فقط تذکر؟ باید توبیخ و بیست روز کسر حقوق می شد تا دفعه دیگه در شبکه ملی عقده گشایی نکند.