۸ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۰۲

در نشستی مطرح شد؛

برخی مناطق کرج مستعد ایجاد آپارتمان‌های قولنامه‌ای است

برخی مناطق کرج مستعد ایجاد آپارتمان‌های قولنامه‌ای است

کرج - مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری کرج گفت: متأسفانه برخی نقاط کرج از جمله حیدرآباد مستعد ایجاد آپارتمان‌های قولنامه ای است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس محمودیان ظهر چهارشنبه در نشستی با دفاتر تسهیل گری بافت‌های فرسوده کرج، اظهار کرد: در گذشته مراکز جمعیتی جداگانه ای مانند گوهردشت، مهرشهر و یا فردیس را داشتیم که به مرور توسعه یافته و کرج بزرگ را تشکیل دادند.

وی با اشاره به اینکه رشد شتابان توسعه در نقاط مختلف کرج موجب ایجاد ناهماهنگی میان محلاتی شده که فاصله میان آنها تنها یک بلوار است، افزود: به عنوان نمونه در یک سوی بلوار ارم محله‌های برخوردار فازهای یک و دو مهرشهر را داریم و در سوی دیگر آن محله‌های کم برخوردار آق تپه و حسین آباد واقع است، بروز این موارد موجب تداخل مسائل اقتصادی و فرهنگی است.

مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری کرج با بیان اینکه ساکنان بافت‌های فرسوده شهری با مزیت‌های سند دار شدن املاک خود آشنا نیستند، گفت: این در حالی است که در عرض شش ماه و با صرف هزینه حداکثر دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان سند قولنامه ای املاک سند دار می‌شود.

محمودیان با اشاره به اینکه باید از قولنامه ای شدن املاک جدید خودداری کنیم، افزود: متأسفانه برخی نقاط کرج مستعد ایجاد آپارتمان‌های قولنامه ای است، به عنوان نمونه تعدد املاک قولنامه ای در کرج نو موجب شده که خیابان خیام در نزدیکی این نقطه نیز مستعد قولنامه ای شدن املاک جدید شود، در منطقه شش کرج نیز حیدرآباد مستعد رشد این دست از املاک است.

کد خبر 4986188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha