۱۱ مرداد ۱۳۹۹، ۹:۰۰

دبیر هیات فوتبال کردستان خبر داد:

تاخیر در آغاز فعالیت مدارس فوتبال/رعایت مسائل بهداشتی در اولویت

تاخیر در آغاز فعالیت مدارس فوتبال/رعایت مسائل بهداشتی در اولویت

سنندج - دبیر هیات فوتبال استان کردستان گفت:متاسفانه به دنبال شیوع ویروس کرونا شاهد تاخیر در آغاز به کار مدارس فوتبال در این استان هستیم و تاکنون به صورت جدی فعالیتی در این بخش شروع نشده است.

علی قریشی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: متأسفانه شیوع ویروس کرونا باعث شد تا روال شروع به کار مدارس فوتبال در استان کردستان همانند سالیان گذشته نباشد و تاکنون در این بخش فعالیتی آغاز نشده است.

وی با اشاره به اهمیت رعایت مسائل بهداشتی در تمامی حوزه‌ها از جمله فعالیت‌های ورزشی فوتبال، افزود: با توجه به دستورات وزارت بهداشت بازگشایی مدارس فوتبال تنها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان پذیر است‌.

دبیر هیأت فوتبال استان کردستان با اشاره به تأخیر در آغاز به کار فعالیت مدارس فوتبال در این استان، ادامه داد: متأسفانه به جز یکی دو مورد محدود تاکنون کسی برای بازگشایی مدارس فوتبال به هیأت فوتبال استان کردستان مراجعه نکرده است.

وی با اشاره به اهمیت تمامی پروتکل‌های بهداشتی از سوی خانواده‌ها به ویژه کودکان و نوجوانان، افزود: در صورت بازگشایی مدارس فوتبال باید آموزش‌های لازم در راستای توجیه کودکان و اعضای خانواده‌های آنها برای حضور در مدارس فوتبال ارائه شود.

قریشی با اشاره به افزایش نظارت‌ها بر فعالیت مدارس فوتبال در استان کردستان، بیان کرد: با توجه به اینکه کودکان می‌توانند ناقل کرونا باشند باید در رعایت پروتکل‌های بهداشتی دقت صورت گرفته و در این راستا افزایش نظارت‌ها در اولویت قرار می‌گیرد.

وی ضمن اشاره به روند کاهش تمایل مردم برای حضور در مکان‌های ورزشی به ویژه فوتبال، گفت: تنها نگرانی هیأت فوتبال استان کردستان این است که حضور در این رشته ورزشی عاملی برای شیوع کرونا نشود و به همین دلیل تاکنون فعالیت‌ها به صورت محدود دنبال شده است.

کد خبر 4987253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha