۱۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۳۵

رئیس سازمان صمت قزوین:

پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ در قزوین به ۱۹۶میلیارد تومان رسید

پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ در قزوین به  ۱۹۶میلیارد تومان رسید

قزوین- رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: تاکنون ۳۰ فقره تسهیلات در استان قزوین از محل تبصره ۱۸ به مبلغ ۱۹۶ میلیارد تومان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید پیش از ظهر شنبه با حضور عیسی قبادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، شهبازی مدیر کل دفتر سرمایه گذاری و تأمین مالی وزارت صمت، افضلی رئیس سازمان صمت قزوین و دبیر کارگروه تسهیل استان، زکی زاده مدیر کل دفتر امور اقتصادی استانداری، علیخانی مدیر کل دفتر جذب و سرمایه گذاری، عبدیان رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین و مدیران عامل بانک‌های عضو کارگروه در استانداری قزوین برگزار شد.

عزیزالله افضلی رئیس سازمان صمت قزوین در این جلسه با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام جهش تولید، گزارشی از روند پرداخت تسهیلات بهین یاب رونق تولید، بازسازی و نوسازی و تبصره ۱۸ ارائه کرد.

رئیس سازمان صمت استان قزوین اظهار کرد: تاکنون ۲۲۹ فقره تسهیلات رونق تولید به مبلغ ۶۱۳ میلیارد تومان در استان قزوین پرداخت شده است.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین افزود: در استان قزوین تاکنون تعداد ۳۸ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۲۴ میلیارد تومان تسهیلات بازسازی و نوسازی پرداخت شده است.

افضلی در تشریح برش استانی بند الف تبصره ۱۸ بخش صنعت ابلاغی وزارت صمت گفت: سهم استان قزوین از این اعتبار هزار و ۱۳۸ میلیارد تومان در حوزه سرمایه در گردش و بازسازی و نوسازی است که با تحقق آن برای پنج هزار ۴۵۲ نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: در همین راستا تاکنون ۳۰ فقره تسهیلات در استان قزوین از محل تبصره ۱۸ به مبلغ ۱۹۶ میلیارد تومان پرداخت شده است.

افضلی یادآور شد: در صدد احصاء، بررسی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان به منظور تخصیص منابع بانکی هستیم تا شاهد رونق و جهش تولید در واحدهای صنعتی و تولیدی استان قزوین باشیم.

کد خبر 4988082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha