۱۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۲۸

در مرحله دوم رزمایش مواسات؛

۴۲ هزار بسته معیشتی بین مددجویان استان بوشهر توزیع شد

۴۲ هزار بسته معیشتی بین مددجویان استان بوشهر توزیع شد

بوشهر - مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از توزیع ۴۲ هزار بسته معیشتی به ارزش ۶۳ میلیارد ریال بین مددجویان این نهاد در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمیته امداد استان بوشهر در راستای لبیک به منویات رهبری در زمینه کمک به نیازمندان و همنوعان در قالب رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه، پویش ایران همدل را راه اندازی کرد.

وی افزود: در مرحله اول این رزمایش که هم زمان با ماه مبارک رمضان انجام شد، مردم خیر و نیکوکار استان بوشهر در قالب سبد معیشتی به ارزش ۳۵ میلیارد تومان به ۴۰ هزار خانواده تحت پوشش این نهاد کمک کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: در فاز دوم این رزمایش که از عید قربان آغاز و تا پایان شهریورماه ادامه دارد تاکنون ۴۲ هزار بسته معیشتی به ارزش ۶۲ میلیارد ریال تهیه و در اختیار مددجویان قرار گرفته است.

لطفی ادامه داد: بسته‌های معیشتی شامل برنج، گوشت گرم، روغن، ماکارونی و ربع گوجه فرنگی به ارزش هر بسته ۱۵۰ هزار است که برای رفاه حال مددجویان، بن کارت‌هایی خرید از فروشگاه رفاه تهیه و در اختیار مددجویان قرار داده است.

وی عنوان کرد: علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی در فاز اول اجرای طرح رزمایش ایران همدل، ۳۲۰ هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان استان بوشهر در قالب اطعام مهدوی توزیع شده است.

کد خبر 4988800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha