۱۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۴۹

رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین:

خبرگزاری مهر رسانه‌ای تاثیرگذار و پرنفوذ است

خبرگزاری مهر رسانه‌ای تاثیرگذار و پرنفوذ است

قزوین- رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: خبرگزاری مهر در استان به عنوان رسانه‌ای تأثیرگذار، حرفه‌ای و پرنفوذ توانسته نقش مهمی در آگاهی بخشی جامعه ایفا کند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرشاد پیله چی رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین در آستانه روز خبرنگار، ظهر سه شنبه با حضور در دفتر خبرگزاری مهر استان قزوین از فعالیت خبرنگاران این رسانه تقدیر و تشکر کرد.

فرشاد پیله چی در این دیدار گفت: خبرنگاران بدون شک از مظلوم ترین گروه‌های جامعه هستند که نقش آنها در آگاهی بخشی و روشنگری مردم بی بدیل است اما شاید حقشان بدرستی ادا نمی‌شود.

وی اظهار داشت: شفاف سازی، اطلاع رسانی و مطالبه گری با کمک خبرنگاران ممکن می‌شود و اگر رسانه‌ها نباشند بسیاری از مطالبات زمین مانده و مشکلات منعکس و حل نمی‌شود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین تصریح کرد: رسانه‌ها باید تلاش کنند صدای مردم باشند، مسئولان را پاسخگو کنند و روحیه مطالبه گری را در جامعه زنده نگهدارند و با نقد منصفانه کمک مدیران باشند تا مشکلات با سرعت بیشتری برطرف شود.

خبرگزاری مهر، رسانه‌ای مؤثر و بانفوذ است

پیله چی با اشاره به دوران ناشی از کرونا هم اظهار داشت: در زمان کرونا خبرنگاران از گروه‌هایی بودند که همواره پای کار بودند و تعطیلی نداشتند تا امر مهم اطلاع رسانی تعطیل نشود.

وی اضافه کرد: خبرگزاری مهر در استان قزوین به عنوان یک رسانه بانفوذ و مؤثر عمل کرده و رسالت حرفه‌ای داشته و در اکثر رویدادهای خبری حضور به موقع دارد و این رویکرد بیانگر اصالت، انگیزه بالا، تعهد و ضریب نفوذ شما در میان مردم و مدیران است.

پیله چی بیان کرد: توجه به وجدان کاری، اخلاق مداری، واقع گرایی و دوری از سیاسی کاری در خبرگزاری مهر استان مشهود است و شاید به همین دلیل مورد وثوق و اعتماد مخاطب عام و خاص هستید.

رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین یادآور شد: بسیاری از خبرها را که در گوگل جستجو می‌کنیم معمولاً خبرهای خبرگزاری مهر مشاهده می‌شود که این موفقیت بیانگر به روز بودن و سرعت عمل شما در این عرصه است.

وی بیان کرد: از خبرگزاری مهر انتظار داریم با سابقه نیروهای تخصصی خود، برای آموزش خبرنگاران جوان وارد عرصه فرهنگی شود و ما آمادگی داریم کلاس‌های آموزشی خبر را با همکاری این رسانه برای علاقمندان برگزار کنیم.

پیله چی گفت: اعتقاد داریم خبرنگاران هم با روحیه جهادی در صحنه هستند و به رسالت روشنگری، آگاهی بخشی جامعه و حل مشکلات کمک می‌کنند و روز خبرنگار بهترین فرصت برای قدردانی از فعالان این عرصه حساس و مهم است.

کد خبر 4990692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha