۲۰ مرداد ۱۳۹۹، ۸:۵۳

در گفتگو با مهرعنوان شد؛

فرنگی‌کاران در انتظار قطعیت رقابتهای جهانی/ فعلا نمی‌شود ریسک کرد

فرنگی‌کاران در انتظار قطعیت رقابتهای جهانی/ فعلا نمی‌شود ریسک کرد

مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان معتقد است برای آغاز هرگونه برنامه‌های جدی و اصلی تمرینی، باید در انتظار قطعیت برگزاری رقابتهای جهانی باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، هر چند شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اردوهای تیم ملی ماههاست که تمامی برنامه کشتی گیران را مختل کرده، اما احتمال برگزاری رقابتهای جهانی در آذرماه به میزبانی صربستان، بارقه ای از امید را در بین اهالی کشتی بوجود آورده است.

بهروز حضرتی پور مربی تیم ملی کشتی فرنگی به عنوان یکی از افرادی که از همان ابتدای تعطیلی اردوهای تیم ملی ، طرح و برنامه ویژه ای را از طریق فضای مجازی برای نظارت بر تمرین فرنگی‌کاران تدوین کرد به خبرنگار مهر گفت: ما از همان ابتدای تعطیلی اردوهای تیم ملی، وارد عمل شدیم و با راه اندازی یک گروه در فضای مجازی، تمرینات فرنگی‌کاران را زیر نظر گرفتیم. ما با این روش تمامی کشتی‌گیران را بین اعضای کادر فنی تقسیم  بندی کردیم که امور تمرینی هر کدام از فرنگی‌کاران در شهرهای مختلف، توسط مربی مخصوص او مورد نظارت قرار گیرد.

وی افزود: هنوز نمی توان به خوبی و با جزئیات وارد فاز اجرایی برگزاری تمرینات شویم، چرا که هنوز مشخص نیست که رقابتهای جهانی طبق همان زمان اعلام شده اتحادیه جهانی برگزار می شود یا خیر. در نتیجه فعلا باید با همین روش از طریق فضای مجازی، تمرینات بچه ها را زیر نظر گرفت تا آنها از نظر شرایط روحی و جسمی دچار افت نشوند.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: طبیعتا در شرایط کنونی نمی توان ریسک کرد و باید بیشتر به فکر سلامتی کشتی گیران باشیم. آغاز هر برنامه ای مشروط به صدور مجوز از سوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش است و ما هم همچنان منتظر فروکش کردن موج کرونا و صدور این مجوز هستیم.

حضرتی پور ادامه داد: فعلا که مدتی است کادر فنی تیم ملی با نظارت محمد بنا مشغول پیگیری وضعیت فرنگی‌کاران در شهر و دیارشان است و سعی می‌کنیم به خوبی بر تمرینات انفرادی این بچه‌ها نظارت داشته باشیم. بدیهی است فعلا چاره‌ای جز این وجود ندارد و باید فعلا خودمان را با این شرایط هماهنگ کنیم.

وی در پایان گفت: البته قطعیت برگزاری رقابتهای جهانی در زمان اعلام شده از سوی اتحادیه جهانی کشتی می‌تواند بخش عمده‌ای از بلاتکلیفی ما را از بین ببرد و تکلیف چگونگی برگزاری اردو و تمرینات را روشن کند.

کد خبر 4994675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha