۲۱ مرداد ۱۳۹۹، ۲۳:۰۶

مدیر کل بنیاد مسکن استان قم:

هزار واحد مسکونی در بخش ها و روستاهای قم ساخته می شود

هزار واحد مسکونی در بخش ها و روستاهای قم ساخته می شود

قم - مدیر کل بنیاد مسکن استان قم گفت: تفاهم نامه ساخت هزار مسکن در شهرهای کوچک و روستاهای قم اوایل تیر ماه به امضای سازمان برنامه و بودجه کشور، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استانداری قم رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش بلدی عصر سه شنبه در جلسه برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری ساخت یک هزار واحد مسکونی در بخش‌های استان، ساکن بودن در روستاها و بخش‌ها، مستأجر بودن و یا نداشتن منزل مناسب و همچنین معرفی از سوی بخشداری‌ها را از شروط دریافت این واحدهای مسکونی عنوان کرد و گفت: برای کمک به این خانواده‌ها، مبلغ ۵۰ ملیون تومان وام با بازپرداخت ۱۳ ساله با دو سال تنفس و همچنین ۳۰ میلیون تومان وام بلاعوض در نظر گرفته شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان قم افزود: تفاهم نامه ساخت هزار مسکن برای مردم در شهرهای کوچک و روستاهای استان قم اوایل تیر ماه به امضای سازمان برنامه و بودجه کشور، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استانداری قم رسید.

وی با تاکید بر اینکه اعتبار مورد نیاز برای ساخت هزار واحد مسکونی ۷۰۰ میلیارد ریال است گفت: ۳۰۰ میلیارد ریال آن به صورت کمک بلاعوض از سوی سازمان برنامه و بودجه و ۴۰۰ میلیارد ریال نیز توسط بنیاد مسکن در قالب پرداخت تسهیلات ارزان قیمت پنج درصدی تأمین خواهد شد.

کد خبر 4996470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha