۲۲ مرداد ۱۳۹۹، ۹:۴۳

گودرزی در مخالفت با وزیر پیشنهاد صمت:

تورم کالاهای اساسی بسیار بیشتر از تورم کالاهای غیراساسی است

تورم کالاهای اساسی بسیار بیشتر از تورم کالاهای غیراساسی است

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت:افزایش قیمت و تورم کالاهای اساسی بسیار بیشتر از تورم کالاهای غیراساسی است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس گودرزی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و با مخالفت با وزیر پیشنهادی صمت اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند مجلس یازدهم مجلس امید و انتظار است و امروز روز امتحان برای مجلس یازدهم است.

وی ادامه داد: مجلس یازدهم هیچ گونه دعوای جناحی با هیچیک از مسئولان ندارد و شاخص ما بحث انقلاب و منافع مردم است و ما دلسوز دولت هستیم و دلمان برای مدرس خیابانی می سوزد چرا که وی نمی‌تواند این وزارتخانه را جمع کند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مدرس خیابانی ۱۵ ماه در حساس‌ترین شرایط کشور بالاترین اختیارات را داشت اما فعالیت در خوری از خود نشان نداد و رئیس جمهور به جای آنکه به فکر مقابله با گرانی‌ها باشد بارها بر تشکیل وزارت بازرگانی اصرار کرد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: در مجلس دهم لایحه تفکیک وزارت صمت را ارائه کرد و پس از آنکه نمایندگان با آن مخالفت کردند طرح آن در مجلس ارائه شد که ما باز هم با آن مخالفت کردیم و حرف ما به آقای روحانی این است که ای کاش این همه تلاش و اصرار و کارهای غیرضروری که برای تشکل وزارت بازرگانی کردید صرف مقابله با گرانی می‌کردید.

گودرزی بیان کرد: افزایش قیمت و تورم کالاهای اساسی بسیار بیشتر از تورم کالاهای غیراساسی است که ارز ۴۲۰۰ تومانی و ارز جهانگیری به آن داده شده است و سوال ما این است آقای مدرس خیابانی شما می‌توانید با مافیا برخورد کنید؟

نماینده مردم بروجرد گفت: این روزها می‌بینیم کارچاق کن‌ها در راهروهای مجلس برای رأی اعتماد وزیر پیشنهادی صمت تلاش می‌کنند و سوال ما این است شما چه کاره مملکت هستید که به دنبال چنین اقداماتی هستید و از رئیس مجلس می‌خواهم با این افراد برخورد جدی کند.

وی بیان کرد: بیشترین اختلاف قیمت از درب کارخانه تا بازار را در دوران تصدی مدرس خیابانی شاهد بودیم به گونه‌ای که قیمت پراید ۱۳۲ درصد افزایش پیدا کرد و آیا بدبختی‌های ما از تحریم است یا سوءمدیریت ها؟

وی تاکید کرد: امروز مدرس خیابانی باید در جایگاه پاسخگو قرار گیرد نه کاندیدای اخذ رأی برای وزارت صمت و سوال ما این است آقای روحانی مگر قحط الرجال بود که مدرس خیابانی را برای وزارت صمت معرفی کردید؟ چرا مجلس را مسخره گرفته اید؟

کد خبر 4996632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha