۲۳ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۱۲

کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد:

وزش باد در خراسان رضوی شدت می گیرد

وزش باد در خراسان رضوی شدت می گیرد

مشهد ـ کارشناس سازمان هواشناسی خراسان رضوی گفت: پدیده غالب برای چند روز آینده در سطح استان وزش باد است که در نقاط بادخیز شدت وزش باد بیشتر خواهد بود.

محمد غیوری‌خواه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه برای امروز و فردا جو صافی را در سطح استان خواهیم داشت، گفت: از اوایل هفته آینده رشد ابر را در مناطق شمالی به‌ویژه ارتفاعات شمال غرب استان شاهد خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: پدیده غالب برای چند روز آینده در سطح استان وزش باد است که در نقاط بادخیز شدت وزش باد بیشتر خواهد بود، این وزش باد همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود که کاهش کیفیت هوا و احتمال بروز خسارت نیز در این ایام دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به اینکه طی روزهای آینده از لحاظ دمایی نوسان خاصی را نخواهیم داشت، افزود: از روز یکشنبه با کاهش دما روبرو خواهیم شد که در نواحی شمالی و شرقی استان افت دما قابل ملاحظه خواهد بود.

غیوری‌خواه اظهار کرد: طی ۲۴ گذشته دمای هوای مشهد بین ۲۱ و ۳۶ درجه‌سانتی‌گراد در نوسان بوده است. همچنین شهرستان‌های داورزن با دمای ۴۱ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و فریمان با ۱۵ درجه سانتی‌گراد سردترین بوده‌اند.

کد خبر 4997658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha