۲۵ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۱۴

رییس سازمان آتش نشانی شهر تهران:

آتش نشانی تهران از استاندارد جهانی پاسخگویی به مطالبات جلوتر است

آتش نشانی تهران از استاندارد جهانی پاسخگویی به مطالبات جلوتر است

داوری با اشاره به اینکه استاندارد جهانی رسیدن به محل حادثه  کمتر از ۶ دقیقه است گفت: ما در شهر تهران در میانگین زمان پاسخگویی جلوتر از استاندارد جهانی هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی داوری رییس سازمان آتش نشانی شهر تهران در مراسم افتتاح ایستگاه ۱۳۲ سازمان آتش نشانی شهر تهران با اشاره به اینکه امروز با افزایش سرعت تکنولوژی گفت: از طرفی هم مشکلات شهرها از بعد ایمنی افزایش یافته است برخی از این مشکلات به واسطه عدم اقدامات صحیح و برخی هم به دلیل بی احتیاطی است.

داوری افزود: توان مقابله و کیفیت مقابله با حوادث موضوع بسیار مهمی تاثیرگذاری بر امنیت هر شهر است و امروز شاهدیم در سازمان آتش نشانی در سه حوزه تمهیدات مهمی اندیشیده شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهر تهران با اشاره به اینکه بعد اول این تمهیدات، بروزرسانی تجهیزات است ابراز داشت: ما به هیچ عنوان هیچ انتهایی برای آن متصور نیستیم.

وی بعد دیگر را توسعه ایستگاه های آتش نشانی برشمرد که یکی از مهمترین شاخص ها زمان دسترسی به حوادث است و باید زمان پاسخگویی کاهش یابد.

داوری با اشاره به اینکه استاندارد امروز دنیا بسته به شرایط و مخاطرات متفاوت است گفت: نرم جهانی رسیدن به محل حادثه کمتر از ۶ دقیقه است و ما در شهر تهران در میانگین زمان پاسخگویی جلوتر از نرم جهانی هستیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: بعد سوم ارتقا کیفیت عملکرد آتش نشانان است که به نظرم شخص بنده این بعد از دو بعد قبلی مهمتر است. آتش نشانان باید بهترین خدمات را در صحنه حوادث ارایه دهند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سه سال اخیر در هر سه بعد تلاش های بزرگی انجام گرفته است اما ما هیچ خط پایانی برای توسعه در هر سه بعد قائل نیستیم و همچنان به دنبال بهبود کیفیت هستیم.

کد خبر 4998717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha