۲۵ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۴۰

دیدار هیأت مدیره مؤسسه کشوری مهد قرآن با وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی

دیدار هیأت مدیره مؤسسه کشوری مهد قرآن با وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی

هیأت مدیره مؤسسه کشوری مهد قرآن با سید عباس صالحی وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مؤسس و رئیس هیأت امنا و اعضای هیأت مدیره مؤسسه کشوری مهد قرآن با سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

سید محمود چاوشی مدیر عامل مؤسسه، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی فومنی الحائری مؤسس و رئیس هیأت امنا، آقایان منوچهر متکی، محمد خزاعی، علی بختیار و حسین ساری حضور داشتند.

در ابتدای جلسه عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد طی سخنانی به معرفی مؤسسه مهد قرآن و برگزاری آزمون سراسری حفظ کل قرآن “ترنم وحی” پرداختند و این مؤسسه را به عنوان یکی از مجموعه‌های پر سابقه و فعال قرآنی مردم نهاد کشور برشمرد.

در ادامه حجت الاسلام فومنی و منوچهر متکی از روند شکل گیری مؤسسه مهد قرآن و فعالیت‌های آموزشی و سایر حاضرین نیز نظرات و دیدگاه‌های خود را بیان نمودند.

در پایان دیدار سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی سخنانی با تقدیر از حرکت انقلابی حجت الاسلام فومنی از تأسیس و راه اندازی مرکز آموزشی مردم نهاد مؤسسه مهد قرآن در گسترش آموزش‌های قرآنی برای عموم مردم در زمینه حفظ و فهم قرآن گفت: مردمی بودن و پرهیز از ورود به مسائل سیاسی و جناحی از ویژگی‌های مؤسسه مهدقرآن طی سال‌های فعالیت خود بوده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در پایان سخنان خود اعتبار بخشی مدارک قرآنی، بهره مندی از فضای مجازی، رسانه، استفاده از هنر مستند سازی، ساخت سوژه‌ها و فیلم‌های کوتاه در زمینه‌های مختلف علی الخصوص خیرین، برای توسعه فعالیت‌های قرآنی در جامعه را مورد تأکید قرار داد.

کد خبر 4998920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha