۲۸ مرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۲۳

مراسم کمک‌های مومنانه فدراسیون وزنه‌برداری برگزار می‌شود

مراسم کمک‌های مومنانه فدراسیون وزنه‌برداری برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران از برگزاری مراسم کمک‌های مومنانه فدراسیون وزنه‌برداری و مزایده مدال برخی از قهرمانان ورزشی خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری مهر، سردار آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در خصوص همکاری با فدراسیون وزنه برداری اظهار داشت: امروز در خصوص برنامه‌ای که قرار است در دهه اول محرم برگزار کنیم، با علی مرادی رئیس فدراسیون صحبت کردیم. قرار شد کمک مومنانه و رزمایش مومنانه توسط جامعه وزنه‌برداری انجام گیرد.

وی افزود: جامعه ورزش در این امر پیشرو است. امروز جلسه هماهنگی بود و تصمیم گرفتیم بعد از عاشورا و تاسوعا این مراسم برگزار شود. قرار است تعدادی از ورزشکاران مدال‌هایشان را به مزایده بگذارند و درآمد حاصل از آن صرف کمک‌های مومنانه شود. اولویت کمک‌ها قرار است ابتدا صرف آسیب دیدگان کرونا در خانواده وزنه برداری شود و سپس به سایر نیازمندان اختصاص یابد.

سردار آذرنوش خاطر نشان کرد: کرونا همچنان با ماست و برخی نیازمند کمک‌های مومنانه هستند. جامعه ورزش و رشته وزنه برداری پیشرو در این امر خواهند بود. ذکر «یاعلی» همیشه ورد زبان  ورزشکاران و اهالی ورزش بوده و هست. اکنون هم باید به عمل، نام حضرت را بیاروند و دست‌گیری کنند.

کد خبر 5001963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha