۲۹ مرداد ۱۳۹۹، ۹:۲۹

علیرضا دبیر خبر داد:

برگزاری نشست سرنوشت‌ساز فدراسیون کشتی با وزیر بهداشت

برگزاری نشست سرنوشت‌ساز فدراسیون کشتی با وزیر بهداشت

رئیس فدراسیون کشتی پس از نشست اخیر خود با وزیر بهداشت، همچنان بدنبال کسب مجوز فعالیت باشگاه‌ها و آغاز مسابقات است که گویا این موضوع در نشست آتی مطرح و بررسی خواهد شد.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در خصوص نشست اخیر خود با وزیر بهداشت و برنامه های مدنظر فدراسیون برای آغاز فعالیت‌های کشتی به خبرنگار مهر گفت: خوشبختانه به تازگی نشست بسیار خوبی با دکتر نمکی وزیر بهداشت داشتیم که نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست کارشناسی حضور داشت. در این نشست در وهله اول از دکتر نمکی به دلیل زحمات خالصانه کادر درمانی کشور تشکر ویژه ای شد که به واقع این عزیزان بار سنگینی را بر دوش می کشند.

وی ادامه داد: ما در این نشست در مورد بازگشایی باشگاهها و آغاز مسابقات به ارائه پروتکل های پیشنهادی بهداشتی ویژه ای پرداختیم. ضمن اینکه دکتر نمکی هم مباحث کارشناسی پیرامون این مساله را مطرح کردند.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: به هر حال در پایان این نشست قرار شد تا بزودی نشست دیگری بصورت کارشناسی‌تر برگزار شود که من هم به عنوان نماینده و یکی از اعضای جلسه آتی به عنوان کارشناس حضور خواهم داشت و نقطه نظرات و راهکارهای آغاز فعالیت کشتی را مطرح خواهم کرد. امیدوارم این نشست برای آغاز برنامه های کشتی مثمرثمر باشد و در نهایت بتوانیم با رعایت پروتکل های بهداشتی و راهکارهای پیشنهادی، بزودی شاهد آغاز فعالیت باشگاه ها و برگزاری لیگ باشیم.

دبیر در پایان اظهار داشت: فدراسیون کشتی رویدادهای بسیار مهمی مثل رقابتهای جهانی را پیش رو دارد و باید تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی را برای بازیهای المپیک سال آینده مهیا کند. طبیعتا تا هر زمان که فعالیت های ما تعطیل باشد به ضرر کشتی است و  در نهایت نمی‌توان انتظارات و توقعات مردم و مسئولان را برآورده کرد. در نتیجه امیدواریم هر چه زودتر با ارائه یک راهکار مناسب و سازنده بتوان زمینه آغاز فعالیت های کشتی از جمله مسابقات لیگ را فراهم آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، تلاش رئیس فدراسیون کشتی برای آغاز فعالیت این رشته در حالی ادامه دارد که ستاد مقابله با کرونا در ورزش همچنان کشتی را به عنوان یکی از رشته های پربرخورد و پر خطر تلقی کرده و مجوز آغاز فعالیت برای کشتی را صادر نکرده است.

کد خبر 5002494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha