۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۴۱

آکسیوس خبر داد؛

مأموریت صهیونیستی کوشنر در عربستان، عمان و بحرین

مأموریت صهیونیستی کوشنر در عربستان، عمان و بحرین

داماد و مشاور رئیس جمهور آمریکا برای متقاعد کردن تعداد بیشتری از کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، به خاورمیانه سفر می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آکسیوس، «جرد کوشنر» مشاور رئیس جمهور آمریکا، ماه آتی میلادی به کشورهای بحرین، عربستان و عمان سفر می کند تا تعداد بیشتری از کشورهای حاشیه خلیج فارس را به عادی سازی روابط با اسرئیل ترغیب کند. 

آکسیوس به نقل از منابع اسرائیلی و عربی اعلام کرد که کوشنر در هفته اول سپتامبر به همراه آوی برکوویچ، نماینده ویژه آمریکا در مذاکرات بین‌المللی به خاورمیانه سفر می‌کند.

همچنین کوشنر به قدس و از آنجا به امارات سفر می کند تا از روند اجرای توافقنامه عادی سازی روابط میان ابوظبی و تل‌آویو مطلع شود.

طبق گفته این منابع، کوشنر درصدد است تا در گفت‌گو با برخی رهبران منطقه، کشورهای عرب بیشتری را به در پیش گرفتن مسیر امارات و عادی سازی روابط با اسرائیل تشویق کند.

 انتظار می‌رود رابرت اوبراین، مشاور امنیت ملی آمریکا و برایان هوک، نماینده وزارت امور خارجه آمریکا در امور ایران نیز به کوشنر ملحق شوند و این هیئت به عربستان، بحرین و عمان سفر کند.

این در حالی است که مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا نیز در آستانه سفر به خاورمیانه قرار دارد.

کد خبر 5006050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha