۳ شهریور ۱۳۹۹، ۹:۳۳

جام دریاچه ارومیه؛

برگزاری تورنمنت چهارجانبه والیبال در ارومیه/اعلام برنامه بازی ها

برگزاری تورنمنت چهارجانبه والیبال در ارومیه/اعلام برنامه بازی ها

ارومیه - مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه با اشاره به برگزاری تورنمنت چهارجانبه والیبال جام دریاچه ارومیه اعلام کرد:این تورنمنت هفته جاری از ۴ تا ۶ شهریورماه برگزار می شود.

پیمان رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص برنامه و جزئیات برگزاری این تورنمنت، عنوان کرد: شهرداری و آذرباتری ارومیه، شهرداری ورامین و فولاد سیرجان ایرانیان تیم‌هایی هستند که در این تورنمنت چهارجانبه حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه تمامی پروتکل‌های بهداشتی اعلامی از سوی ستاد کرونا برای برگزاری این رقابت‌ها پیش‌بینی شده، اضافه کرد: تمام تلاش خود را انجام داده‌ایم تا آماده‌سازی تیم در شرایط مطلوب باشد و با برگزاری این مسابقات سعی داریم برای حضوری پرقدرت در لیگ برتر والیبال کشور و انجام بازی‌های خوب آماده شویم.

رضایی اضافه کرد: با توجه به ادامه شیوع کرونا و بر اساس پروتکل‌های بهداشتی، مسابقات بدون حضور تماشاگر و در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار خواهد شد با این حال تماشاگران و علاقه‌مندان به این رشته ورزشی می‌توانند از طریق صفحه اینستاگرامی باشگاه شهرداری ارومیه، مسابقات را تماشا کنند.

وی در خصوص زمان بازی‌ها گفت: در نخستین روز بازی‌ها، سه‌شنبه چهارم شهریورماه ابتدا ۲ تیم آذرباتری ارومیه و فولاد سیرجان در ساعت ۱۶ به مصاف هم خواهند رفت و سپس شهرداری ارومیه ساعت ۱۸:۳۰ به دیدار شهرداری ورامین می‌رود.

رئیس هیئت والیبال ارومیه ادامه داد: در روز دوم بازی‌ها ابتدا آذرباتری با شهرداری ورامین و سپس شهرداری ارومیه با فولاد سیرجان و در روز پایانی رقابت‌ها) در نخستین دیدار، فولاد سیرجان با شهرداری ورامین و در دیدار پایانی رقابت‌ها ۲ تیم شهرداری و آذرباتری ارومیه با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

برنامه زمان بندی این تورنمنت به شرح ذیل است:

سه شنبه ۴ شهریورماه

آذرباتری ارومیه _ فولاد سیرجان

ساعت ۱۶

شهرداری ارومیه _ شهرداری ورامین

ساعت ۱۸:۳۰

چهارشنبه ۵ شهریورماه

آذرباتری ارومیه _ شهرداری ورامین

ساعت ۱۶

شهرداری ارومیه _ فولاد سیرجان

ساعت ۱۸:۳۰

پنج شنبه ۶ شهریورماه

فولاد سیرجان _ شهرداری ورامین

ساعت ۱۶

شهرداری ارومیه _ آذرباتری ارومیه

ساعت ۱۸:۳۰

تیم‌های شهرداری و آذرباتری ارومیه ۲ نماینده آذربایجان‌غربی در فصل جدید لیگ برتر والیبال خواهند بود و تیم شهرداری جوان نیز به‌عنوان نماینده این استان در لیگ دسته اول به مصاف حریفان خود خواهد رفت.

کد خبر 5006759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha