۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۵۷

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران:

استخدام ورزشکاران استان تهران طبق پروتکل‌های استخدامی کشور است

استخدام ورزشکاران استان تهران طبق پروتکل‌های استخدامی کشور است

ملارد- مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران گفت: استخدام ورزشکاران استان تهران طبق پروتکل‌های استخدامی کشور است.

رضا گل محمدی ظهر دوشنبه در حاشیه مراسم افتتاح ۲ سالن ورزشی که با حضور حجت الاسلام حسینی نوری امام جمعه، سجاد برنجی فرماندار و جمعی از مسئولان ملارد برگزار شد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز شاهد افتتاح بخشی از پروژه‌های استان تهران در شهرستان ملارد هستیم و مفتخریم که اعلام کنیم در هفته دولت ۵ پروژه روستایی و ۹ پروژه شهری با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان را در دستور کار داریم.

وی افزایش سرانه‌های ورزشی را یکی از دغدغه‌های اداره کل ورزش و جوانان عنوان کرد و افزود: رشد سرانه‌های ورزشی استان تهران اولویت برنامه‌های ما می‌باشد و امید است با اتمام ویروس کرونا شاهد حضور نشاط آفرین جوانان و ورزشکاران در اماکن ورزشی باشیم.

گل محمدی به میزان افزایش سرانه‌های ورزشی اشاره کرد و گفت: با بهره برداری از پروژه‌ها حدود ۲۸ هزار متر مربع زمین فوتبال و ۱۱ هزار متر سالن ورزشی سرپوشیده اضافه می‌شود و هم اکنون ۷۵ پروژه نیمه تمام در استان داریم و امید است قبل از اتمام این دولت به سرانجام برسد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران در خصوص نحوه پذیرش و استخدام قهرمانان و ورزشکاران نیز عنوان داشت: استخدام ورزشکاران استان تهران بر اساس پروتکل‌های امور استخدامی کشور است و به سهم استان تهران ۵ قهرمان ورزشی داشتیم که همگی استخدام شده اند.

وی ادامه داد: پروژه‌های ورزشی افتتاح نشده نیز طی روزهای آتی با حضور وزیر محترم ورزش و استاندار تهران در شهریار به بهره برداری خواهد رسید.

بر اساس این گزارش افتتاح سالن ورزشی چند منظوره شهدای قشلاق ملارد و سالن ورزشی حضرت علی اکبر (ع) در شهرک جعفریه از برنامه‌های حضور گل محمدی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران در شهرستان ملارد بود.

کد خبر 5007342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha