۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۰۲

فرماندار ملارد خبر داد:

افتتاح ۹۵ پروژه ملارد با ۱۹۳ میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت

افتتاح ۹۵ پروژه ملارد با ۱۹۳ میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت

ملارد- فرماندار شهرستان ملارد از افتتاح و به بهره برداری رسیدن ۹۵ پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر ۱۹۳ میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد.

سجاد برنجی در حاشیه مراسم افتتاح دو پروژه ورزشی شهرستان ملارد که با حضور رضا گلمحمدی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران، حجت الاسلام نوری امام جمعه شهر ملارد و جمعی از مسئولان برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار مهر از افتتاح ۹۵ پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر ۱۹۳ میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد و اظهار داشت: پروژه‌هایی که هفته دولت در شهرستان ملارد افتتاح می‌شود شامل پروژه‌های فرهنگی، اجتماعی، سلامت، درمانی و غیره است.

برنجی گفت: یکی از شاخص ترین پروژه‌های مورد بهره برداری ملارد دبیرستان آیت الله هاشمی بود که بزرگترین پروژه نوسازی استان تهران محسوب می‌شود.

وی به برخی از پروژه‌ها اشاره کرد و افزود: مرکز جامع درمان یوسف آباد قوام، درمانگاه تخصصی و آزمایشگاه تخصصی شهید فهمیده که به نوعی مرکزیت در غرب استان تهران دارد، بوستان چند منظوره مارلیک، سالن چند منظوره شهدای قشلاق ملارد، سالن ورزشی حضرت علی اکبر در شهرک جعفریه و … بخشی از پروژه‌هایی بود که افتتاح شد.

فرماندار ملارد گفت: پروژه‌های نیمه تمام نیز در حوزه ورزش و بهداشت و درمان داریم که در ایام دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

برنجی یاد آور شد: شهرستان ملارد پتانسیل‌های خوب در زمینه‌های مختلف دارد و امیدواریم با حمایت‌های مسئولان استانی بتوانیم از این ویژگی‌ها برای رفع نیاز و مشکلات استفاده کنیم.

کد خبر 5007347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha