۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۴۹

عبدالحمید احمدی:

فدراسیون همگانی در «کمک مومنانه» خوش درخشید

 فدراسیون همگانی در «کمک مومنانه» خوش درخشید

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش در رزمایش کمک مومنانه فدراسیون ورزش همگانی گفت: جامعه ورزش کشور در راستای اجرایی سازی منویات مقام معظم رهبری برای کمک مومنانه پیشرو است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از  فدراسیون ورزش‌های همگانی، عبدالحمید الحمدی صبح روز چهارشنبه با حضور در رزمایش کمک‌ مومنانه فدراسیون ورزش‌های همگانی اظهار داشت: توجه به مسئله مسئولیت اجتماعی در فدراسیون های ورزشی، امری بسیار مهم و کلیدی است. امروز جامعه ورزش در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی فعال است و تمامی فدراسیون های ورزشی باید به آسیب دیدگان کرونا توجه داشته باشند.

معاون توسعه ورزش همگانی با اشاره به حضور گسترده جامعه ورزش در یاری رسانی به آسیب دیدگان کرونا بیان داشت: همکاران ما در جامعه ورزش، حرکت‌های مومنانه زیادی را جهت یاری  رساندن به هموطنان مستضعف کشورمان در مقاطع مختلف داشتند. در ماه مبارک رمضان یک حرکت گسترده صورت گرفت و بیش از ۴۰۰ هزار بسته حمایتی و معیشتی تهیه و بین هموطنان نیازمند کشورمان توزیع شد. این روند ادامه پیدا کرد و اکثر فدراسیون‌ها و باشگاه‌های ورزشی به این پویش پیوستند.

احمدی با اشاره به دامنه فعالیت های فدراسیون ورزش های همگانی یاد آورشد: فدراسیون ورزش های همگانی به موازات مسئولیتی که در برابر ورزش عموم مردم دارد، در بعد مسئولیت اجتماعی و برگزاری رزمایش کمک مومنانه خوش درخشید.

احمدی در خاتمه تقارن ایام سوگواری سید الشهدا(ع) و هفته دولت را موید پیام مهمی برای مسئولین ورزش در سراسر کشور دانست و افزود: برگزاری رزمایش هایی از این دست تنها گوشه ای از مجاهدت ها و ایثار شهیدان راه خدمت است. امیدوارم بتوانیم این برنامه را تا پایان ماه محرم و صفر ادامه دهیم.

کد خبر 5009408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha