۱۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۲۳

با صدور پیامی؛

علوم پزشکی اردبیل از هیات‌های مذهبی و عزاداران قدردانی کرد

علوم پزشکی اردبیل از هیات‌های مذهبی و عزاداران قدردانی کرد

اردبیل- در پی همکاری ارزشمند بخش کثیری از هیات‌های مذهبی و عزاداران در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا در دهه اول محرم، سرپرست علوم پزشکی اردبیل پیام قدردانی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با صدور پیامی از همکاری هیأت‌های مذهبی و عزاداران حسینی در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برگزاری عزاداری با شور و شعور حسینی قدردانی کرد.

در این پیام آمده است: بدین‌وسیله مراتب تشکر و قدردانی خود را از فرامین رهبر انقلاب، مساعدت‌های رئیس جمهوری، رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، استاندار و اعضای شورای تأمین و ستاد کرونا، فرمانداران و پرسنل نیروهای نظامی و انتظامی، هیأت‌های مذهبی، ریش سفیدان و حسینیان در برگزاری توأم با رعایت موازین بهداشتی مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا اعلام نموده سلامتی و عمر با عزت برای مردم شریف و ولایتمدار استان و مسئولین تلاشگر از خداوند متعال خواستارم.

بدون‌تردید حفظ سلامت دوست داران اهل بیت علیهم السلام از مهم‌ترین اولویت‌هاست و دانشگاه علوم پزشکی به عنوان مدافع سلامت از تمامی بزرگوارانی که با همکاری داوطلبانه به حفظ این نعمت مهم زندگی کمک نمودند تشکر می‌نمایم.

از تجمع عزاداران در تاسوعا و عاشورای حسینی و نیز اقامه نماز ظهر عاشورا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی قدردانیم و امیدواریم این روند در عزاداری‌های دهه دوم ماه محرم و نیز ماه صفر نیز رعایت شود تا شاهد قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا در استان باشیم.

کد خبر 5011865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha