امضای تفاهم نامه همکاری سازمان سمت و مؤسسه آموزش عالی طلوع مهر

امضای تفاهم نامه همکاری سازمان سمت و مؤسسه آموزش عالی طلوع مهر

سازمان مطالعه و تدوین «سمت» و مؤسسه آموزش عالی طلوع مهر با تأکید بر تقویت بنیه پژوهشی تفاهم‌نامه همکاری علمی پژوهشی امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، روز پنج شنبه ۱۳ شهریورماه به منظور امضای تفاهم نامه همکاری سازمان و مؤسسه طلوع مهر با حضور ریاست سازمان سمت، حجت الاسلام ذبیحی و ریاست مؤسسه حجت الاسلام بنایی در محل مؤسسه آموزش عالی طلوع مهر قم نشستی برگزار شد.

حمیدرضا خادمی رئیس پژوهشکده تحقیق و توسعه سازمان، مرتضی جوانعلی آذر معاون آموزش مؤسسه، مدیر آموزش، مدیر پژوهش مؤسسه و کارشناس پژوهش دفتر قم از دیگر افراد حاضر در این نشست بودند.

در ابتدای جلسه معاون آموزش و مدیر پژوهش مؤسسه به معرفی مؤسسه و ارائه گزارشی از فعالیت‌ها، اهداف، اولویت‌ها، چشم انداز و برنامه‌های آتی پرداختند.

پس از ارائه گزارش حجت الاسلام بنایی رئیس مؤسسه طلوع مهر ضمن خوشامدگویی به ریاست محترم سازمان و هیئت همراه، فلسفه تأسیس مؤسسه را کارآفرینی مبتنی بر آموزش برشمرد و هدف اصلی را گام برداشتن در جهت تبدیل مؤسسه به دانشگاه معرفی کرد.

وی همچنین اضافه کرد: سعی داشته ایم پایان نامه‌ها و مقالات، راهکاری برای حل معضلات و مسائل جامعه ارائه دهند؛ نوآوری، استکشاف و حل مسئله از جمله سیاست‌های طلوع مهر در این حوزه بوده است.

در ادامه ذبیحی رئیس سازمان سمت، ضمن تکریم حماسه حسینی و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان دشت کربلا و تقدیر از اقدامات حجت الاسلام بنایی در مدیریت مؤسسه آموزش عالی طلوع مهر با تاکید بر ضرورت اهتمام به پژوهش‌های مبنایی و تقویت بنیه علمی مؤسسه با جذب پژوهشگران حوزوی به خصوص در راستای به انجام رساندن آثار پژوهشی در زمینه‌های مختلف حقوق بشر با رویکرد اسلامی حمایت سازمان را از فعالیت‌های مؤسسه اعلام کرد.

وی ادامه داد: با ظرفیتی که استان قم دارد طرح‌های کاربردی بسیار زیادی را می‌توان تولید و این طرح‌ها می‌تواند راهکاری برای حل مسائل و مشکلات در استان و حتی کشور باشد.

حمیدرضا خادمی، رئیس پژوهشکده تحقیق و توسعه سازمان نیز پس از معرفی حوزه‌های فعالیت پژوهشی سازمان و پژوهشکده و ظرفیت‌های موجود همکاری دو جانبه، تمدن نوین اسلامی، سبک زندگی و مدیریت اسلامی، گام دوم انقلاب اسلامی، حقوق بشر از منظر اسلام و آینده پژوهی انقلاب اسلامی را به عنوان زمینه‌های پژوهشی مورد انتظار سازمان جهت هم افزایی با مؤسسه در راستای اهداف مورد تفاهم برشمرد.

در پایان تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی به مدت ۵ سال به امضای دو طرف رسید.

کد خبر 5015214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha