۱۹ شهریور ۱۳۹۹، ۸:۲۵

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل:

هراس دشمن از عزاداری ماه محرم

هراس دشمن از عزاداری ماه محرم

پارس آباد- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از وحدت و اقتدار و عزاداری امام حسین(ع) هراس دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید حسن عاملی شامگاه سه شنبه در اختتامیه مراسم دهه دوم ماه محرم که جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محوطه مسجد امام خمینی (ره) شهرستان پارس آباد برگزار شده بود، عنوان کرد: انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت عاشورا است و دشمنان از حضور و وحدت و اقتدار مردم در عزاداری‌های ماه محرم هراس دارند.

وی با اشاره به اینکه ایستادگی و مقاومت عنصر موفقیت مردم ایران اسلامی است، گفت: سرمایه اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وثوق مردمی است و ملت انقلابی ایران اسلامی تمامی توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خصوص پیام کربلا بیان کرد: بزرگترین پیام امام حسین علیه السلام در عاشورا اقامه نماز اول وقت و ایستادگی در برابر ظلم و حمایت از حق بود.

وی با اشاره به اینکه ائمه معصومین (ع) الگوی جاودانه هستند، تصریح کرد: ائمه معصومین (ع) بهترین الگو برای بشریت تا روز قیامت هستند و الگو قرار دادن ائمه معصومین (ع) باعث سعادت دنیا و نجات در آخرت می‌شود.

آیت الله عاملی یادآور شد: با تلاش‌های بسیار واگذاری اراضی سه هکتاری عشایر مغان در کمیسیون لوایح تصویب شد که از زحمات استاندار نیز قدردانی می‌شود.

حجت الاسلام سید علی اکبر باقری بنابی امام جمعه شهرستان پارس آباد هم در ادامه این مراسم گفت: مراسم عزاداری ماه محرم در شهرستان پارس آباد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد که جا دارد از مردم حسینی و ولایی منطقه تشکر و قدردانی کنم.

وی با اشاره به اینکه جاده پارس آباد به اردبیل نیاز و حمایت بیشتر مسئولین استانی دارد، عنوان کرد: جاده‌های مواصلاتی و روستایی شهرستان پارس آباد که مطالبه‌های اصلی مردم این شهرستان است که نیاز به توجه مسئولان استانی دارد.

کد خبر 5019151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha