۲۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۵۷

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان:

۱۴۵ هزار بازدید از اصناف اصفهان انجام شد

۱۴۵ هزار بازدید از اصناف اصفهان انجام شد

اصفهان-مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: ۱۴۵ هزار بازدید از اصناف اصفهان در ماه های اخیر حاکی از رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط صاحبان اصناف در استان است.

جواد محمدی فشارکی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بر اصناف با دقت انجام می‌شود، اظهار داشت: بیش از ۱۴۵ هزار بازرسی و نظارت از واحدهای صنفی در ماه‌های اخیر حاکی از رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده ماسک توسط صاحبان اصناف در استان اصفهان است.

وی افزود: بیش از ۸۵ درصد از واحدهای صنفی در استان اصفهان در سایت وزارت بهداشت ثبت نام کرده و کد مربوطه را دریافت کرده‌اند.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان با اشاره به اینکه برخی مراجعه کنندگان به واحدهای صنفی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک دقت کافی را ندارند، تصریح کرد: صاحبان اصناف از هر طریق نسبت به استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی اقدام کرده‌اند و حتی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ در بدو ورود از مواد ضدعفونی کننده استفاده می‌کنند.

محمدی فشارکی با تاکید بر نقش فرهنگ سازی در استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط آحاد مردم گفت: در شرایط کنونی استفاده از ماسک باید به عنوان بخشی از سبک زندگی مردم تعریف شود و شهروندان با حساسیت ویژه مسائل بهداشتی را رعایت کنند.

کد خبر 5020261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha