میشل عون از آمریکا درباره تحریم ۲ شخصیت لبنانی توضیح خواست

میشل عون از آمریکا درباره تحریم ۲ شخصیت لبنانی توضیح خواست

رئیس جمهور لبنان از وزیر خارجه این کشور خواست با سفارت آمریکا در بیروت تماس گرفته و از واشنگتن درباره تحریم دو وزیر سابق لبنانی توضیح بخواهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس جمهور لبنان از وزیر خارجه این کشور خواست ضمن تماس با سفارت آمریکا در بیروت، از واشنگتن درباره تحریم دو شخصیت لبنانی توضیح بخواهد.

بر اساس این گزارش، ریاست جمهوری لبنان اعلام کرد که «میشل عون» از «شربل وهبه» وزیر خارجه این کشور خواسته است تا با سفارت آمریکا در بیروت و سفارت لبنان در واشنگتن تماس بگیرد و اطلاع یابد وزارت خزانه داری آمریکا تحت چه شرایطی نسبت به تحریم «علی حسن خلیل» و «یوسف فنیانوس» دو وزیر سابق لبنانی اقدام نموده است.

گفتنی است که دولت آمریکا در ادامه سیاست‌های خصمانه خود علیه مقاومت لبنان و مردم این کشور، روز سه شنبه دو مقام سابق این کشور را به بهانه حمایت از حزب الله در لیست تحریم‌ها قرار داد.

وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه‌ای از اعمال تحریم علیه «یوسف فنیانوس» وزیر سابق مشاغل عمومی و «علی حسن خلیل» وزیر دارایی سابق به اتهام حمایت از حزب الله خبر داد.

در همین راستا، دیوید شنکر معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خاورمیانه اعلام کرد که تحریم‌های اعمال شده علیه این دو مسئول سابق لبنانی آغاز شده و ادامه خواهد داشت و همه مسئولان باید به خواسته مردم لبنان گوش دهند.

وی گفت: این تحریم‌ها پیامی به مسئولان لبنانی است با این محتوا که اگر با حزب الله همکاری کنند تحریم و مجازات خواهند شد.

کد خبر 5020288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha