۲۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۴۴

عباس زاده مشگینی عنوان کرد؛

احتمال فشار بر اعضای هیئت داوری در واگذاری کشت و صنعت مغان

احتمال فشار بر اعضای هیئت داوری در واگذاری کشت و صنعت مغان

اردبیل ـ نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به حجم بزرگ معامله در واگذاری کشت و صنعت مغان احتمال اعمال فشار بر اعضای هیئت داوری برای تصمیم غیرواقعی وجود دارد.

محمود عباس زاده مشگینی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در فرایند واگذاری این شرکت بزرگ اقتصادی ابهامات اساسی وجود دارد اظهار کرد: با توجه به اطلاعاتی که بنده داشته‌ام در فرآیند وگذاری اتفاقاتی افتاده که بر اساس مصالح و منافع مردم و شرکت نبوده است.

وی با بیان اینکه قبل از انتخابات نیز با نگارش چند مطلب نسبت به این نوع خصوصی سازی اعتراض کرده بودم تصریح کرد: بعد از اعتماد مردم شهرستان مشگین شهر و حضور در مجلس این موضوع را به جد پیگیری کردیم و در نهایت ترجیح دادیم ابهامات وارده از سوی کارشناسان و هیأت داوری بررسی و نتیجه به مردم ابلاغ شود.

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تصمیم گیری برای اعضای هیأت داوری سخت است گفت: ما ایمان داریم اعضای این هیأت انسان‌های باتقوا و مطمئنی هستند ولی احتمال می‌دهیم به جهت حجم بالای معامله صورت گرفته در این واگذاری فشارهای از سوی سران قدرت و ثروت بر این افراد وارد شود.

عباس زاده مشگینی ادامه داد: با وجود تمام این احتمالات انتظار داریم در سفر اخیر رئیس قوه قضائیه به استان اردبیل با شناختی که از ایشان داریم تصمیمات بر اساس مصالح مردم و منافع شرکت و نیز بر اساس موازین عدالت اسلامی اتخاذ شود.

وی به مردم استان اطمینان داد که در پیگیری این واگذاری نمایندگان استان کوتاه نخواهند آمد، افزود: معتقدم در این خصوص بیشتر از فضای رسانه‌ای استفاده نکنم تا مسئولین پیگیری و کارشناسان در فضایی آرام و به دور از تنش به تحقیقات خود بپردازند.

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه رئیس قوه قضائیه به پرونده‌های اینچنینی شخصاً حساسیت ویژه ای دارند و همه مردم به حساسیت و اتفاقاتی که بعد از انتصاب آیت الله رئیسی در کشور شکل گرفته امیدوارند و در این حوزه نیز همه پرونده‌هایی که ابعاد گسترده‌ای داشته و موارد کلانی را در بر می‌گیرد با حساسیت ورود می‌کنند.

کد خبر 5020656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
      0 0
      حیف به اون گلوله هایی در جنگ دفاع از خاک ایران شلیک شد تا سرمایه دار با پولش همه چیز و همه کس را بخرد