۲۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۴۶

صائب عریقات:

توافق بحرین با اسرائیل به معنای پذیرش رسمی «معامله قرن» است

توافق بحرین با اسرائیل به معنای پذیرش رسمی «معامله قرن» است

دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین در سخنانی تأکید کرد: توافق بحرین با اسرائیل به معنای پذیرش رسمی «معامله قرن» است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، «صائب عریقات» دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین در سخنانی اقدام آل خلیفه در امضای توافقنامه سازش با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: توافق بحرین با اسرائیل به معنای پذیرش رسمی «معامله قرن» است.

عریقات با بیان اینکه بحرین با امضای توافقنامه سازش با رژیم صهیونیستی خیانت کرده است، گفت: بحرین و امارات به اسرائیل اعتماد کرده اند و با این رژیم توافقی را امضاء کردند اما واقعیت این است که اعتماد به تل آویو و واشنگتن و امید بستن به تشکیل ائتلافی مشترک بر اساس وعده های آنها یک توهم است.

دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین اعلام کرد: از این پس بحرین و امارات باید تمام دارایی های خود را برای انتخاب مجدد نتانیاهو و ترامپ در اراضی اشغالی و آمریکا، هزینه کنند.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در پیامی توئیتری اعلام کرده بود: «یک گشایش تاریخی دیگر اتفاق افتاد»!

وی افزود: «دو دوست بزرگ ما، اسرائیل و بحرین به توافق صلح دست پیدا کردند». به گفته ترامپ، بحرین پس از امارات دومین کشور عربی است که طی یک ماه اخیر توافق صلح با اسرائیل را منعقد می‌کند.

رئیس جمهور آمریکا خبر موافقت بحرین برای عادی سازی روابط با اسرائیل را بعد از تماس تلفنی با «حمد بن عیسی آل خلیفه» پادشاه بحرین و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر سرزمین‌های اشغالی در یک پیام توئیتری اعلام کرد.

کد خبر 5022048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
      0 0
      بحرین و امارات در خط مقاومت که نبودن و آرمان ها انسانی فلسطینی را از دستور سیاست خارجیشان خارج کرده بودن، خوب شد که عادی سازی کردن و ار سیاست های ریاکارانه دست کشیدند و مسلمانان می فهمند کی خیانت کاره
    • علی IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
      0 0
      تا زمانی که حمایت از فلسطین و مقاومت از طریق اقدام جمعی در چهارچوب سازمان کنفرانس اسلامی نباشد این مشکلات پیش خواهد آمد و کشورهایی نیز که مقاومت میکنند هزینه های سیاسی، اقتصادی و نظامی زیادی باید بدن