۲۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۰۶

مدیرعامل هلال احمر بوشهر:

آموزش ویژه و فراگیر کمک‌های اولیه در استان بوشهر گسترش می‌یابد

آموزش ویژه و فراگیر کمک‌های اولیه در استان بوشهر گسترش می‌یابد

بوشهر - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: دوره‌های آموزش فراگیر کمک‌های اولیه در استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا حاجیانی ظهر دوشنبه در حاشیه برگزاری دوره آموزشی کمک‌های اولیه اظهار داشت: آموزش ویژه و فراگیر کمک‌های اولیه توسط جمعیت هلال احمر استان بوشهر گسترش می‌یابد.

وی اضافه کرد: به مناسبت ۱۲ سپتامبر روز جهانی کمک‌های اولیه، مانند همیشه جمعیت هلال احمر آماده ارائه خدمات آموزشی برای همه قشر مردم استان بوشهر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر افزود: این برنامه‌ها این فرایند آموزش با همکاری خانه‌های هلال و با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، نهادهای دولتی و خصوصی در سطح استان برگزار می‌شود.

حاجیانی فراگیری کمک‌های اولیه را از ضروریات جامعه دانست و عموم مردم را به فراگیری این مهم دعوت کرد و افزود: فراگیری آموزش کمک‌های اولیه برای پایین آمدن سطح خطرات حوادث بسیار مهم است.

وی ادامه داد: در هر خانه حضور یک نفر که آموزش‌های کمک‌های اولیه را فرا بگیرد می‌تواند در صورت بروز حادثه، به فرد مصدوم رسیدگی کند تا نیروهای درمانی و اورژانس در محل حادثه حضور پیدا کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر افزود: به خاطر وضعیت جامعه از لحاظ شیوع بیماری کرونا، کلاس‌ها با احتساب حداقلی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال جریان است.

کد خبر 5023734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha