۲۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۱۵

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان:

۴.۵ تن انواع مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

۴.۵ تن انواع مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

زاهدان - فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۴ تن و ۵۰۰ کیلو مواد افیونی در درگیرهای مسلحانه پلیس استان با سوداگران مرگ در ۷ روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: پلیس سیستان و بلوچستان در خط مقدم مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر کشور، طی ۷ روز گذشته در ۱۳۳ عملیات موفقیت آمیز بالغ بر ۴ تن و ۵۰۰ کیلو انواع مواد افیونی را کشف کرد.

وی افزود: در هفته گذشته از مجموع عملیات‌های صورت گرفته در نقاط مختلف استان تعداد ۷ عملیات همراه با درگیری سنگین مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر بود که طی آن ۴ سوداگر مرگ به هلاکت رسید.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات‌ها ضمن توقیف ۱۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت از قاچاقچیان تعداد ۳ قبضه سلاح نیمه سنگین، به همراه ۹ قبضه کلاش و ۲۰۰ عدد فشنگ جنگی و ۱۱ عدد خشاب کشف شد.

وی با اشاره به انهدام ۷ باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر بیان کرد: مأموران واحدهای مختلف انتظامی استان در ۷ روز گذشته در مجموع تعداد ۲۱۶ مجرم مواد مخدر را شامل ۶۲ خرده فروش و ۱۴۰ معتاد دستگیر و به مراجع قضائی معرفی کرده‌اند.

سردار قنبری در پایان با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با سوداگران و قاچاقچیان مواد مخدر گفت: کارکنان نیروی انتظامی استان با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز در جامعه از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند بود.

کد خبر 5024615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha