۲۸ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۲۸

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت عنوان کرد؛

شهدای سلامت با آگاهی از خطرات کووید ۱۹ از بیماران مراقبت کردند

شهدای سلامت با آگاهی از خطرات کووید ۱۹ از بیماران مراقبت کردند

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت گفت: شهدای سلامت با آگاهی از خطر کووید ۱۹، از بیماران مراقبت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید کامل تقوی نژاد، افزود: یکی از دلایل موفقیت‌های بزرگی که در مدیریت کرونا در کشور مشاهده کردیم، توسعه زیرساخت‌های سلامت در دولت‌های مختلف به ویژه دولت یازدهم و دوازدهم بود.

وی ادامه داد: در مسیر مبارزه با کرونا، شهدای سلامت جانشان را فدای دوست کردند و می‌دانستند که احتمال ابتلای آنها به کووید ۱۹ وجود دارد اما هیچ گاه دریغ نکردند که خودشان را در معرض خطر قرار دهند.

تقوی نژاد، ضمن تقدیر از نیروهای بهداشتی و درمانی در راه مبارزه با کرونا در کشور، یادآور شد: آنها از اولین روزهای اپیدمی جهانی کرونا، با هوشمندی، دانش و تجربه کافی یکی از افتخارات بزرگ را برای جمهوری اسلامی ایران رقم زدند و امروز ایران در جهان، سربلند است و بسیار پر افتخارتر از کشورهایی است که حتی از نظر امکانات، زیرساخت‌ها و دانش پزشکی شاید از ایران جلوتر باشند.

وی تاکید کرد: جوشش درونی کادر درمان و همکاری ارزشمند بخش بهداشت بود که ایران را به عنوان یکی از کشورهای موفق دنیا در مدیریت کرونا تبدیل کرد.

کد خبر 5026620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha