۲۹ شهریور ۱۳۹۹، ۷:۳۶

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام:

۷۲ میلیارد تومان تسهیلات کرونا در استان ایلام پرداخت شد

۷۲ میلیارد تومان تسهیلات کرونا در استان ایلام پرداخت شد

ایلام-مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: تاکنون از ۲۱۶ میلیارد تومان سهم استان ایلام از تسهیلات کرونا، ۷۲ میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شده است.

شکرالله شیرخانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از مجموع ۲۱۶ میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافته کرونا به استان تاکنون بیش از ۷۲ میلیارد تومان از طریق بانک‌های عامل به واحدهای آسیب دیده پرداخت شده است.

وی گفت: استان ایلام از نظر ثبت نام و پرداختی به نسبت سهم، دارای رتبه اول کشور در زمینه پرداخت تسهیلات کرونا است.

شیرخانی بیان کرد: کل افراد واجد شرایط ۱۳ هزار و ۵۰ پرونده با اعتبار بیش از ۱۲۷ میلیارد تومان بوده که برای دریافت تسهیلات حمایتی به بانک‌های عامل استان معرفی شده‌اند و اکنون در تلاش هستیم برای جذب اعتبار باقی مانده هرچه سریع‌تر با کمک دستگاه‌های تخصصی اقدام کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: جذب این تسهیلات در کاهش آسیب‌های ناشی از کرونا به صنوف مختلف موثر واقع شود.

شیرخانی اضافه کرد: در اجرای مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با هدف حمایت و پشتیبانی از کسب و کارهای به شدت آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امکان ثبت نام کارفرمایان مشمول این حمایت را در سامانه کارا فراهم کرده است.

وی بیان کرد: صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا که پیامک دریافت کرده‌اند در سامانه کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir در قسمت تسهیلات کرونا با ثبت کد ملی ثبت نام می‌کنند.

کد خبر 5026966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha