۱ مهر ۱۳۹۹، ۹:۴۱

رئیس اداره منابع طبیعی گرمسار: 

طرح‌های آبخیزداری با حجم ۲۸۷۰ مترمکعب در گرمسار اجرا می‌شود

طرح‌های آبخیزداری با حجم ۲۸۷۰ مترمکعب در گرمسار اجرا می‌شود

گرمسار- رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گرمسار گفت: طرح‌های آبخیزداری با حجم دو هزار و ۸۷۰ مترمکعب سنگ و ملات در روستای چنداب از توابع بخش ایوانکی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل عرب معصومی صبح سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود با تأکید بر اهمیت ویژه اجرای پروژه‌های آبخیزداری در کنترل سیلاب و جمع شدن آب پشت سیل بندها اظهار داشت: طرح‌های آبخیزداری با حجم دو هزار و ۸۷۰ مترمکعب سنگ و ملات در روستای چنداب از توابع بخش ایوانکی اجرا می‌شود.

وی بابیان اینکه اجرای این پروژه‌ها مانع از فرسایش خاک و افزایش پوشش گیاهی در منطقه می‌شود، خاطرنشان کرد: عملیات آبخیزداری حوزه چنداب این شهرستان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی شامل عملیات سنگ و ملات اجرایی می‌شود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گرمسار با اشاره به اینکه ۱۱ میلیارد ریال برای اجرای این پروژه هزینه شده است، گفت: این اعتبار از محل صندوق توسعه ملی تأمین و تخصیص می‌یابد.

عرب معصومی با تأکید بر اینکه فقدان آب در بسیاری از مناطق موجب فرسایش خاک می‌شود، ابراز داشت: جمع‌آوری آب راهکاری مطلوب برای جلوگیری از فرسایش خاک و تأمین آب برای مردم این منطقه است.

کد خبر 5029904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha