۱ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۱۷

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان: 

۳ طرح آموزشی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان افتتاح شد

۳ طرح آموزشی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان افتتاح شد

سمنان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: سه طرح آموزشی و درمانی این دانشگاه بااعتبار ۳۷ میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نوید دانایی ظهر سه‌شنبه در حاشیه افتتاح طرح‌های آموزشی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان که با حضور معاون آموزشی وزارت بهداشت و درمان برگزار شد، اظهار داشت: درمجموع سه طرح آموزشی و درمانی بااعتبار ۳۷ میلیارد ریال در سمنان به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه پروژه دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان به بهره‌برداری رسید، افزود: این پروژه در زمینی با زیربنای ۲۰۰ مترمربع و اعتبار ۲۵ میلیارد ریال در بلوار ۱۷ شهریور سمنان احداث‌شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه مرکز آزمون الکترونیک این دانشگاه از دیگر طرح‌های افتتاحی در حوزه آموزشی است، تصریح کرد: این مرکز در زمینی با زیربنای ۵۷۰ مترمربع و اعتبار ۱۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

دانایی برگزاری آزمون‌های الکترونیک به‌صورت درون دانشگاهی، کشوری و بین‌المللی را از اهداف اصلی احداث این مرکز عنوان کرد و افزود: این مرکز ظرفیت لازم برای برگزاری آزمون‌های بین‌المللی را دارد.

وی از افتتاح کلینیک آموزشی – درمانی توان‌بخشی سالمندان در سمنان خبر داد و گفت: این طرح به همت خیران استان به مساحت ۴۰۰ مترمربع و بااعتبار دو میلیارد ریال احداث‌شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر حق‌دوست معاون آموزشی وزارت بهداشت و درمان برای افتتاح این طرح‌ها به استان سمنان سفرکرده و بازدید از بخش‌های مختلف درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی سمنان در برنامه سفر یک‌روزه او به سمنان است.

کد خبر 5030160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha