۱ مهر ۱۳۹۹، ۱۷:۱۴

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان:

تعداد مبتلایان به کرونا در منطقه کاشان از مرز ۳ هزار نفر گذشت

تعداد مبتلایان به کرونا در منطقه کاشان از مرز ۳ هزار نفر گذشت

کاشان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: تعداد مبتلایان به کروناویروس در منطقه کاشان از مرز سه هزار نفر فراتر رفت.

به گزارش خبرنگار مهر سیدعلیرضا مروجی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به حجم فزاینده تعداد مبتلایان و بستری‌های بیماران کرونایی در طول دو هفته اخیر اظهار داشت: در طول شبانه روز گذشته ۳۱ بیمار حاد تنفسی جدید در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری شده‌اند که از این تعداد ۳۰ نفر اهل شهرستان کاشان و یک نفر اهل شهرستان قم بودند

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۸۸ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری شده‌اند، ابراز داشت: از این تعداد ۳۶ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه حداقل سن بیماران کرونایی بستری در بیمارستان شهید بهشتی ۱۹ و حداکثر سن ۹۶ است، تصریح کرد: در طول شبانه روز گذشته متأسفانه سه بیمار شامل دو خانم ۸۶ و ۸۰ ساله و یک مرد ۵۶ ساله فوت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۵۲ مورد جدید ابتلاء به کرونا در منطقه کاشان شناسایی شده‌اند، خاطرنشان کرد: با این تعداد مجموع کل افراد مبتلا به کرونا در منطقه کاشان از ابتدای شیوع از مرز سه هزار نفر گذشت و به سه هزار و ۵۰ مورد رسید.

مروجی با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا در منطقه کاشان تاکنون ۶۱ هزار و ۶۳۹ نفر به مراکزی بستری و سرپایی و تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کردند، افزود: در این مدت چهار هزار و ۳۳ بیمار حاد تنفسی از دو بیمارستان شهید بهشتی و سیدالشهدای آران و بیدگل ترخیص شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه کادر بهداشتی و درمانی در میدان مبارزه با کرونا خسته شده‌اند، گفت: با این وجود سربازان نظام سلامت با تلاشی جان‌فرسا در حال مراقبت از بیماران حاد تنفسی هستند.

کد خبر 5030456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha