۱ مهر ۱۳۹۹، ۱۶:۲۹

مدیرکل دادگستری استان تهران:

یک چهارم کاهش پرونده‌های قضائی کشور متعلق به دادگستری تهران است

یک چهارم کاهش پرونده‌های قضائی کشور متعلق به دادگستری تهران است

تهران- مدیر کل دادگستری استان تهران گفت: یک چهارم کاهش پرونده‌های قضائی کشور متعلق به دادگستری تهران است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد حشمتی مهذب عصر سه شنبه در نشست شورای معاونین دادگستری تهران با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع از مواردی است که همواره باید مورد توجه قرار داشته باشد اظهار داشت: ضرورت دارد که با مردم و کسانی که برای رفع مشکل به ما مراجعه می‌کنند با گشاده رویی برخورد شود.

حشمتی مهذب با اشاره به اینکه عملکرد دادگستری تهران قابل قبول بوده است گفت: یک چهارم کاهش میزان موجودی پرونده‌های قضائی در کل کشور متعلق به دادگستری تهران است.

وی حفاظت از منابع انسانی را بسیار مهم دانست و عنوان داشت: در این خصوص باید برنامه‌های پیشگیرانه وجود داشته باشد و از عواملی که می‌توانند منابع انسانی را دچار خطا کنند باید به طور جدی جلوگیری کرد.

مدیر کل دادگستری استان تهران بر ارائه آموزش‌های لازم به قضات تاکید کرد و بیان داشت: برای جلوگیری از مشکل اطاله دادرسی و پرونده‌های معوق نظارت قوی و مدیریت فعال باید مورد نظر باشد تل پرونده‌ها به بهترین شکل ممکن و با صرف وقت به نتیجه برسد.

بر اساس این گزارش در این نشست جواد جاوید نیا نیز به عنوان معاون قضائی رئیس کل دادگستری تهران در پیگیری امور ویژه و فضای مجازی در شورای معاونان دادگستری تهران، مسعود ستایشی به عنوان قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران، و محمد رضا مرادی حقگو به عنوان سرپرست معاونت منابع انسانی دادگستری معرفی شد.

کد خبر 5030486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha