۱ مهر ۱۳۹۹، ۲۰:۱۵

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی خبر داد؛

پرداخت ۸.۳میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به مددجویان بهزیستی استان

پرداخت ۸.۳میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به مددجویان بهزیستی استان

مراغه- مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی گفت: از زمان شیوع کرونا تاکنون۴۹۳پرونده برای دریافت تسهیلات کرونایی در استان تشکیل و برای۲۱۹پرونده هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرگل صحاف روز سه شنبه به همراه فرماندار مراغه در بازدید از هتل آپارتمان سالمندان شهرستان مراغه گفت: کل مبلغ درخواستی برای ۴۹۳ پرونده تشکیل شده در مجموع ۲۲ میلیارد تومان است.

وی با اشاره به حمایت‌های دولت از اقشار ضعیف و کم درآمد گفت: با پرداخت تسهیلات درخواست شده برای یکهزار و ۷۸۸ نفر اشتغالزایی ایجاد می‌شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه نیز در این دیدار گفت: تشکل‌های اجتماعی در مراغه همواره پیشرو هستند و از سوی این تشکل‌ها گام‌های مؤثری برای توسعه شهرستان برداشته شده که احداث هتل آپارتمان مجهز در مراغه نمونه‌ای از آنهاست.

سیدعلی موسوی حسینی گفت: این هتل آپارتمان می‌تواند برای شهرستان‌های دیگر کشور الگوی مناسبی باشد.

وی افزود: هتل آپارتمان سالمندان مراغه به عنوان نخستین هتل آپارتمان سالمندی استان بوده که عملیات اجرایی این هتل از سال ۹۵ با زیر بنای ۲۳۰۰ مترمربع در ۲ طبقه و با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان آغاز و همچنین برای تجهیز این مجموعه یک میلیارد تومان هزینه شده است.

وی گفت: هتل آپارتمان سالمندی خواجه نصیر مراغه دارای ۱۱ سوئیت، سالن کادر درمانی، سالن فیزیوتراپی، سالن‌های غذاخوری مجزا در طبقات، سالن اجتماعات، قسمت اداری، اتاق پرستاری، سیستم گرمایش مرکزی و داری آسانسور بیماربر و نفربر است.

کد خبر 5030638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha