۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۳۹

وکیل نسلیان مطرح کرد؛

تلاش موسسه خانه کتاب وادبیات برای شرکت در نمایشگاه‌های مجازی کتاب

تلاش موسسه خانه کتاب وادبیات برای شرکت در نمایشگاه‌های مجازی کتاب

مدیر امور نمایشگاه‌های موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران گفت این‌موسسه تلاش می‌کند در تمام نمایشگاه‌های بین‌المللی مجازی کتاب شرکت کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شیوا وکیل نسلیان مدیر امور نمایشگاه‌های موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران درباره برنامه‌های این‌موسسه برای شرکت در بخش مجازی نمایشگاه‌های کتاب خارج از کشور گفت: ما به حضور فعال در نمایشگاه‌های کتاب خارجی باور داریم و تمام همت و تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا در صورت امکان در بخش مجازی و فیزیکی نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب به صورت هدفمند شرکت کنیم.

 وی در ادامه گفت: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه جهانی متاثر از شیوع ویروس کرونا اکثر قریب به اتفاق نمایشگاه‌ها به‌صورت مجازی برگزار می‌شود و تمام تلاش ما این است که با برنامه‌ریزی دقیق و  مشارکت حداکثری آژانس‌های ادبی و ناشران ایرانی در بخش مجازی نمایشگاه‌ها، حضوری فعال داشته باشیم.

مدیر امور نمایشگاه‌های موسسه خانه کتاب و ادبیات در ادامه گفت: در ماه جاری با هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در بیست و هفتمین نمایشگاه مجازی کتاب پکن (۵ تا ۹ مهر ۱۳۹۹) که نمایشگاه هوشمند نامیده شده است،  با مشارکت تعدادی از ناشران و آژانس‌های ادبی شرکت خواهیم کرد. این نمایشگاه با مشارکت کوبا به عنوان کشور میهمان ویژه از هفته آینده آغاز به کار می‌کند.

وکیل نسلیان در پایان گفت:‌ همچنین برنامه‌ریزی و ثبت‌نام در نمایشگاه‌های پیش‌رو از جمله فرانکفورت، اندونزی، سئول، بلگراد و کابل از جمله اقدامات انجام‌شده در این بخش است که درخصوص آن در روزهای آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 5030967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha