هیات صهیونیست با عبور از آسمان عربستان به بحرین رفت

هیات صهیونیست با عبور از آسمان عربستان به بحرین رفت

هیاتی صهیونیست امروز فلسطین اشغالی را به مقصد منامه پایتخت بحرین ترک کرده است تا درباره توافق عادی سازی میان طرفین به گفتگو بپردازد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونت اعلام کرد که هیاتی صهیونیست امروز فلسطین اشغالی را به مقصد منامه پایتخت بحرین ترک کرده است تا درباره توافق عادی سازی میان طرفین به گفتگو بپردازد.

این رسانه صهیونیست گزارش داد: یکهفته پس از امضای توافق عادی سازی در کاخ سفید، هیاتی اسرائیلی با پرواز ویژه عازم بحرین شده است.

یدیعوت آحارونت به عبور این هواپیما از حریم هوایی عربستان اشاره و اعلام کرد: اعضای این هیات را رونن پرتز قائم مقام مدیر دفتر نخست وزیری، آلون اوشفیز مدیر کل وزارتخارجه، نماینده بخش حقوقی وزارت خارجه و نمایندگان شورای امنیت داخلی تشکیل می دهند.

این هیات صهیونیست با مسئولان وزارت خارجه آل خلیفه دیدار و گفتگو می کنند.

کد خبر 5031407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
      0 0
      وقتی هیات دیپلماتیک ما به کشورها اسلامی منطقه نرود و تلاشی برای اتحاد و همبستگی جهان اسلام، ایجاد تمدن نوین اسلامی، همبستگی اقتصادی و کمک به استقلال اقتصادی یکدیگر نکند آنوقت رژیم صهیونیستی ورود میکند
    • علی IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
      0 0
      صهیونیسم تاکنون به واسطه وجود اختلافات و رقابت میان کشورها اسلامی توانسته به حیات خود ادامه دهد. رقابت میان کشورها اسلامی به همکاری و اتحاد تبدیل کنیم و قدرت اقتصادی و نظامی همدیگر را تقویت کنیم
    • IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
      0 0
      بسیار عالی هست، صلح به خاورمیانه خوش امد گفت