۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۴:۵۱

استاندار هرمزگان خبر داد:

تولید مستند داستانی «ام الشهداء» در جزیره هرمز آغاز شد

تولید مستند داستانی «ام الشهداء» در جزیره هرمز آغاز شد

بندرعباس - استاندار هرمزگان گفت: تولید آثار هنری اقدامی بسیار تاثیرگذار در جامعه است و هنرمندان وظیفه و رسالت مهمی در راستای معرفی دفاع مقدس و شهیدان و ایثارگران، از این طریق بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم آغاز تولید مستند داستانی "ام الشهداء" شهیده فاطمه نیک در جزیره هرمز، عنوان کرد: ساخت این مستند فاخر در خصوص شهیده فاطمه نیک که توسط صدا و سیمای مرکز خلیج فارس انجام می‌شود، می تواند در قالب هنر و قلم هنرمندان و نویسندگان و دریچه دوربین، ارزش‌های دفاع مقدس و شهیدان را حفظ و ترویج دهد تا نسل جوان با این ارزش ها آشنا شوند.

وی ادامه داد: تولید فیلم ها و آثار هنری اقدامی بسیار تاثیرگذار در جامعه است و هنرمندان وظیفه و رسالت مهمی در راستای معرفی دفاع مقدس از این طریق بر عهده دارند.

استاندار هرمزگان افزود: شهدا و ایثارگران انسان های شاخص و الگو برای جامعه هستند و باید همواره در جهت حفظ و ترویج ارزش‌های شهیدان گام برداریم.

همتی ضمن تشکر از هنرمندان صدا و سیما به جهت تولید مستند داستانی شهیده فاطمه نیک، خاطرنشان کرد: باید در قالب های مختلف هنری به ارزش های دفاع مقدس پرداخته شود و آن را به جامعه معرفی کنیم و این امر در فرهنگ‌سازی و هدایت جامعه

کد خبر 5032059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha