آسیاتک با جشنواره «نتِ پاییزی» به استقبال سومین فصل سال رفت

آسیاتک با جشنواره «نتِ پاییزی» به استقبال سومین فصل سال رفت

این جشنواره با شعار "آخرین نتِ پاییزی قرن" جهت همراهی شما مشترکین وفادار و علاقه مندان به استفاده از اینترنت خانگی ADSL از ابتدای پاییز سال99 آغاز شده و تا انتهای آن ادامه دارد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، از ویژگی‌های مهم فصل پاییز شروع سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس است. امسال با توجه به شرایط خاص و ویروس کرونا این بازگشایی زودتر انجام شد. آسیاتک در راستای مسئولیت اجتماعی خود جهت استفاده از سیستم آموزش آنلاین و عدالت آموزشی و همچنین مقابله و شکست ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال این ویروس، اقدام به ارائه بسته ویژه مدارس و دانش آموزان نموده است.

این سرویس ویژه با شعار «شروع راه، پاییز است» برای حمایت از دانش آموزان و مدارس و رفاه مشترکین طراحی شده است که در آن بسته اینترنت ۳ ماهه سرعت ۴ مگ، با ۱۰۰ گیگ ترافیک داخلی معادل ۵۰ گیگ ترافیک بین الملل با قیمت ۳۹ هزار تومان (ویژه ثبت نام اولیه) ارائه شده است.
سرویس‌های جشنواره «نت پاییزی» نیز به شرح ذیل ارائه می‌شود؛

* سرویس ۸ مگ ۶ ماهه با ترافیک ۱۵۰ گیگ داخلی معادل ۷۵ گیگ بین الملل با قیمت ۹۰ هزار تومان (ویژه ثبت نام اولیه)

* سرویس ۸ مگ ۶ ماهه با ترافیک ۱۰۰۰ گیگ داخلی معادل ۵۰۰ گیگ بین الملل + ۲۵۰ گیگ شبانه با قیمت ۳۰۰ هزار تومان (ویژه ثبت نام اولیه و تمدید)

* سرویس ۱۶ مگ ۶ ماهه با ترافیک ۱۵۰۰ گیگ داخلی معادل ۷۵۰ گیگ بین الملل + ۵۰۰ گیگ شبانه با قیمت ۳۹۰ هزار تومان (ویژه ثبت نام اولیه و تمدید)

جهت اطلاع بیشتر می‌توانید به سایت آسیاتک ( http://www.asiatech.ir/) مراجعه کنید یا با شماره‌های ۱۵۴۴ و ۹۱۰۱۰۰۰۰ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کد خبر 5033244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سید مهدی IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
      0 0
      ماشالله هر ماه اینترنت داره 40 درصد قمتش میره بالاتر = سرعتی میشه در حد دیالآپ + بعد شعار میدن تو خونه بمونید کروناست بیرون نیاید! بمونید یه قل دوقل بازی کنید! شرم آوره این سیستم حکومتی!