۷ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۱

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ خبر داد؛

انهدام باند سارقان لوازم خودرو در ساوجبلاغ

انهدام باند سارقان لوازم خودرو در ساوجبلاغ

کرج - فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان، اعضای باند سارقان لوازم خودرو با اعتراف به ۵۰ فقره سرقت دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی سلیمانی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم خودرو در مناطق کوهسار، چندار و برغان، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

وی بیان کرد: کارآگاهان با حضور در مناطق وقوع سرقت و انجام تحقیقات تخصصی متوجه شدند، سارقان با شناسایی خودروهای فاقد لوازم بازدارنده که در مناطق خلوت پارک شده‌اند، به شیوه‌های مختلف در خودرو را باز کرده و در تاریکی شب اقدام به سرقت لوازم آنها می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ افزود: کارآگاهان با اقدامات پلیسی و انجام تحقیقات گسترده یکی از سارقان سابقه‌دار و تحت تعقیب را شناسایی و ضمن زیر نظر گرفتن تحرکات او، متهم را در یک عملیات پلیسی حین شناسایی سوژه سرقت دستگیر کرده و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی با بیان اینکه در بازجویی‌های صورت گرفته متهم به تشکیل باند سرقت و انجام ۵۰ فقره سرقت لوازم خودرو با همدستی ۳ سارق دیگر اقرار کرد، اظهار داشت: در ادامه مخفیگاه همدستان متهم نیز در شهر هشتگرد شناسایی شده و در چند عملیات غافلگیرانه آنها نیز دستگیر شدند.

سلیمانی با اشاره به دستگیری یک مال‌خر اموال مسروقه، بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه وی مقدار زیادی لوازم خودرو از قبیل باند، ضبط و پخش، جعبه‌ابزار آلات، زاپاس خودرو و چندین دستگاه سیستم‌های حرفه‌ای پخش صوتی خودرو کشف شد.

کد خبر 5034873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha