۷ مهر ۱۳۹۹، ۱۵:۲۹

شریعتمداری:

یادآوری خاطرات دفاع مقدس غرورانگیز است

یادآوری خاطرات دفاع مقدس غرورانگیز است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: همه مدیران و همکاران در وزارتخانه مکلفند، ایثارگران و فرزندان شهدا را فرزندان خود بدانند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد شریعتمداری، در نشست سه ساعته ضمن دیدار و گفتگو با ایثارگران، خانواده شهدا و فرزندان شاهد این وزارتخانه و مجموعه‌های تابعه به صورت ویدئو کنفرانسی از ایثارگران ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها نیز تقدیر کرد.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای ۸ سال مقاومت ملت ایران، گفت: یادآوری خاطرات آن دوران در ما احساس غرور، افتخار، خود باوری و اتکا به نفس ایجاد می‌کند.

شریعتمداری افزود: با گرامیداشت این دوران، فرهنگ ایثار و شهادت، اصول و ارزش‌های حاکم برنظام و هر آنچه که مردم به خاطر آن در کنار امام (ره) قرار گرفتند و تا پای جان جنگیدند را تکرار کرده و تحکیم می‌بخشیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: همه مدیران و همکاران در وزارتخانه مکلف هستند، ایثارگران و فرزندان شهدا را فرزندان خود بدانند.

وی افزود: یقین بدانید اگر خدمتی به خانواده شهدا و ایثارگران دفاع مقدس می‌شود نه فقط خداوند متعال بلکه همه بندگان خدا را در جامعه خوشحال و خوشنود می‌کند.

کد خبر 5035230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha