۱ خرداد ۱۴۰۳، ۰:۵۵

فرماندار دیر:

شهید آیت‌الله رئیسی سردار تکمیل کارهای نیمه تمام بود

شهید آیت‌الله رئیسی سردار تکمیل کارهای نیمه تمام بود

بوشهر- فرماندار دیر گفت: شهید آیت الله رییسی سردار کارهای نیمه تمام بود و همه کارهای نیمه تمام دولت در طول ۴۰ سال گذشته را به سرانجام رساند یا در ماه ها و سال آینده تکمیل می شود.

به گزارش خبرنگار مهر یونس باربرز دوشنبه شب در مراسم بزرگداشت شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه وی در سانحه هوایی در مصلای شهدای محراب دیر، اظهار داشت: هنر مردان خدا شهادت است و خداوند مزد خدمت صادقانه را به این جمع خدمتگزار داد.

فرماندار شهرستان دیر افزود: متأسفانه یکی از بهترین خدمتگزاران صدیق نظام اسلامی و همراهان عزیز او که واقعاً کمر همت برای خدمت بسته بودند را از دست دادیم.

وی با بیان اینکه از اول انقلاب تا امروز خیلی حوادث سخت و دردناک را پشت سر گذاشته ایم، گفت: دشمنان بعد از انقلاب جنگ خانمان سوز را بر ما تحمیل کردند که بهترین فرزندان ایران اسلامی را از دست دادیم.

باربرز ادامه داد: در دهه ۶۰ بهترین و بزرگترین شخصیت‌های جمهوری اسلامی مثل شهیدان مطهری، بهشتی، رجایی، باهنر و ۷۲ تن از یاران عزیز امام و در ادامه تا امروز سیدالشهدای مقاومت شهید حاج قاسم و شهید زاهدی را از دست دادیم.

وی گفت: از آن جایی که منشأ تفکرات جمهوری اسلامی تفکرات حضرت امام است، محکم و مقتدر برای رسیدن به تمام اهدافی که امام تعیین کرده ایستاده‌ایم و به سرعت این راه ادامه خواهد یافت تا پرچم جمهوری اسلامی را به دست امام زمان (عج) برسانیم.

شهید امیرعبداللهیان عزت بین المللی جمهوری اسلامی را ارتقا داد

فرماندار شهرستان دیر بیان داشت: شهید امیرعبداللهیان عزت جمهوری اسلامی را در عرصه بین المللی ارتقا داد و واقعاً بزرگترین فداکاری‌ها در برهه‌های حساس یکی دو سال گذشته خلق کرد و دشمن را در حوزه دیپلماسی صدها بلکه هزاران کیلومتر عقب زد و در بهترین شرایط بهترین موضع گیری ها کرد و واقعاً باید شهید می‌شد.

وی با بیان اینکه آقای رئیسی هرچه داشت برای جمهوری اسلامی در طبق اخلاص گذاشت، عنوان کرد: چه در مناظره‌ها و انتخابات و چه بعد از آن هیچ وقت نمی‌توانید یک کلمه نوشتنی یا گفتنی ببینید که ایشان از دولت‌های قبل ایراد گرفته باشد.

باربرز تاکید کرد: شهید آیت الله رئیسی سردار کارهای نیمه تمام بود و همه کارهای نیمه تمام دولت در طول ۴۰ سال گذشته را یا به سرانجام رساند یا در روزها و ماه‌ها و همین سال آینده به اتمام می‌رسد.

وی افزود: این مرد بزرگ و انسان خدوم پاداشش شهادت بود اما خیلی زود بود و کشور به وجود این انسان بزرگ خیلی نیاز داشت.

تداوم جهاد خدمت رسانی به مردم

فرماندار شهرستان دیر تاکید کرد: با رفتن یک خدمتگزار خللی در کشور ایجاد نخواهد شد و نهضت خدمت رسانی با شدت و انرژی بیشتری در کشور ادامه پیدا خواهد گرد و مسئولین برای اینکه در مقابل خون این شهدا شرمنده نباشند هرچه دارند برای این ملت در طبق اخلاص خواهند گذاشت‌.

وی با تاکید بر اینکه در طول انقلاب اسلامی و در کوران حوادث مختلف، وحدت و همدلی کشور حفظ شده است، گفت: از دامن زدن به هرگونه شایعه و اختلاف در فضای مجازی خودداری و اتحاد و وحدت خود را حفظ کنیم.

باربرز تاکید کرد: مراسم تشییع شهدای خدمت با شکوه هرچه تمام تر برگزار خواهد شد و برگزاری این مراسم مشت محکمی به دهان یاوه گویان غربی خواهد بود.

وی تاکید کرد: نهضت خدمت رسانی در شهرستان دیر و استان و کشور ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6114179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha