۹ مهر ۱۳۹۹، ۲۰:۲۴

در گفت‌وگو با مهر مطرح شد:

برگزاری کارگاه انسجام تشکیلات عاشورایی رده‌های بسیج دانشجویی

برگزاری کارگاه انسجام تشکیلات عاشورایی رده‌های بسیج دانشجویی

قزوین - مسئول رشد و کادر سازی بسیج دانشجویی استان قزوین از برگزاری کارگاه انسجام تشکیلات عاشورایی رده‌های بسیج دانشجویی خبر داد.

علی‌اصغر مجیدی، مسئول رشد و کادر سازی بسیج دانشجویی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در قزوین اظهار کرد: کارگاه انسجام تشکیلات عاشورایی با رویکرد مسئله محوری با حضور مسئول دبیرخانه اعتلای سازمان بسیج دانشجویی، فرماندهان، اعضای شورا و هسته‌های مسئله محور بسیج دانشجویی استان قزوین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

وی افزود: ازجمله مهم‌ترین اهداف برگزاری این دوره تربیت نیروی هم‌طراز انقلاب اسلامی و رفع چالش‌های پیش‌رو نظام بود.

مجیدی دفاع از ارزش‌های اسلامی را از اهداف برگزاری این کارگاه‌ها در بسیج دانشجویی عنوان و اضافه کرد: توانمندی بینشی، اخلاقی و بصیرتی دانشجویان شرکت کننده در این دوره‌ها از اهداف دیگر برگزاری این دوره‌ها است.

مسئول رشد و کادر سازی بسیج دانشجویی استان قزوین با اشاره به راه‌اندازی نهضت مسئله محوری در بسیج دانشجویی استان که مورد تأکید مقام معظم رهبری است گفت: دانشجویان با شرکت در نشست‌ها و گفتمان‌ها، مطالبه علمی و تخصصی از مسائل پیش روی کشور و استان خواهند داشت.

مجیدی با تأکید بر اینکه دانشجویان باید نسبت به مسائل جامعه و دانشگاهی دغدغه مند باشند گفت: دانشجویان باید نسبت به اداره کشور، حوزه‌های تخصصی، دشمن‌شناسی و … دغدغه مند باشند؛ با استفاده از ظرفیت بینشی، اخلاقی و مهارتی وارد عرصه مواجهه تخصصی با مسائل کشور شوند.

کد خبر 5037370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha