۱۰ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۱۸

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

۷۰ بیمار کرونایی در زنجان وضعیت وخیم دارند

۷۰ بیمار کرونایی در زنجان وضعیت وخیم دارند

زنجان- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، با بیان اینکه ۴۰۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان زنجان بستری هستند، گفت: از این تعداد حال ۷۰ نفر وخیم است.

علیرضا آرمانی کیا در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه بیماری کرونا در استان زنجان همچنان روند رشد را طی می‌کند، گفت: تنها راه رهایی از این بیماری خطرناک رعایت بهداشت فردی و اجتماعی است.

وی با بیان اینکه برخی افراد همچنان کرونا را جدی نمی‌گیرند، اظهار کرد: مردم این بیماری را جدی نمی‌گیرند و این باعث شده تا این بیماری در استان زنجان افزایش پیدا کند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، با بیان اینکه ۴۰۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان زنجان بستری هستند، گفت: از این تعداد حال ۷۰ نفر از این بیماران وخیم بوده و در «آی سی یو» بستری هستند و این آمارها نشان می‌دهد مردم این بیماری را به شوخی گرفتند.

آرمانی کیا با بیان اینکه این بیماری با آنفلوانزا همزمان است، ابراز داشت: مردم باید از هر گونه تردد در بیرون از منزل و سفر خودداری کنند چرا که کوچک‌ترین سرما خوردگی سیستم دفاعی بدن را ضعیف کرده و فرد راحت به کرونا گرفتار می‌شود.

وی ابراز داشت: طی مهرماه سالجاری تعداد بستری‌های کرونا و فوتی‌ها در استان زنجان افزایش یافته است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، تصریح کرد: از مردم درخواست می‌شود بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنند تا هر چه زودتر از این بیماری خلاص شویم.

کد خبر 5037538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha