۱۰ مهر ۱۳۹۹، ۱۵:۲۲

با حضور معاون وزیر اقتصاد؛

۳ طرح فرهنگی و اقتصادی در روستای بزنج اسفراین افتتاح شد

۳ طرح فرهنگی و اقتصادی در روستای بزنج اسفراین افتتاح شد

بجنورد- ۳ طرح فرهنگی و اقتصادی با اعتبار ۵ میلیارد ریال در روستای بزنج اسفراین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز ۳ طرح اقتصادی و فرهنگی با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال در روستای بزنج اسفراین به بهره برداری رسید.

هادی قوامی در حاشیه افتتاح این طرح‌ها در گفتگو با مهر اظهار کرد: دروازه توسعه اقتصادی، فرهنگ جامعه است که این فرهنگ با رشد علم دچار تحولات بسیاری می‌شود.

معاون پارلمانی وزیر اقتصاد ادامه داد: هرچند امروزه مسائل اقتصادی باعث کم توجهی مردم به بحث فرهنگ شده است اما باید توجه داشت که فرهنگ رفتار و اعمال را تغییر می‌دهد.

وی در پایان گفت: شهرستان اسفراین با داشتن علما و فضلای گران قدری ازجمله ابوالعباس اسفراینی، باید به فرهنگ و تمدن خود ببالد و مسئولین نیز در راستای شناخت این علما باید قدم‌های محکم‌تری را بردارند.

هاجر قادری، مدیر کانون فرهنگی و هنری معراج السعاده روستای بزنج نیز در گفتگو با مهر با اشاره به رونمایی از عناوین ۲۵ جلد کتاب در این روستا گفت: این عناوین اکثراً برای مخاطب کودک و نوجوان نوشته شده است.

قادری ادامه داد: تاکنون چندین کتاب را برای مخاطبان گروه سنی کودکان و نوجوانان به رشته تحریر درآورده‌ام و این بار نیز با موضوعات فرهنگی، گردشگری و اجتماعی ۲۵ عنوان کتاب را روایت کرده‌ام.

وی با اشاره به عناوین مختلف کتاب‌هایش گفت: ۸ عنوان کتاب در حوزه گردشگری خراسان شمالی به ۳ زبان فارسی، کردی و ترکی همزمان به رشته تحریر درآمده است.

این نویسنده در انتها از عناوین «سردار قاسم» و «کرونا» به عنوان مهم‌ترین کتب خود در بین این ۲۵ عنوان یاد کرد.

گفتنی است کتابخانه نیکتا قوامی، رونمایی از ۲۵ جلد کتاب هاجر قادری، افتتاح مجتمع خدماتی و کارگاه پرورش قارچ در این روستا ازجمله طرح‌های افتتاح شده بود.

کد خبر 5037860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha