۱۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۵:۲۰

وزیر جهادکشاورزی:

اراضی واگذار شده به وزارت راه برای طرح ملی مسکن، قابل کشت نیست

اراضی واگذار شده به وزارت راه برای طرح ملی مسکن، قابل کشت نیست

وزیر جهاد کشاورزی گفت: اراضی مازاد این وزارتخانه که برای طرح اقدام ملی مسکن به وزارت راه و شهرسازی منتقل شده قابل کشت نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم خاوازی ظهر امروز در مراسم امضای تفاهم نامه ساخت مسکن با وزارت راه و شهرسازی گفت: در مدت ۳ سال ۱۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارکنان شاغل، بازنشسته و ایثارگر جهاد کشاورزی با همکاری وزارت راه و شهرسازی احداث می‌شود.

وی گفت: وزارت راه و شهرسازی قول داده تا صفر تا ۱۰۰ این پروژه را انجام دهند. ما نیز در مقابل مجری ویژه این طرح را بلافاصله تعیین کرده تا اهداف موجود در این تفاهم نامه هر چه سریعتر محقق شود.

وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران افزود: زمین یکی از عناصر اصلی تامین مسکن است. از این رو وزارت جهاد کشاورزی اراضی مازادی که در اختیار دارد را شناسایی کرده و در اختیار طرح اقدام ملی مسکن قرار می دهد.

خاوازی تصریح کرد: اراضی واگذار شده به طرح اقدام ملی مسکن از حَیزانتفاع خارج بوده و قابل کشت نیستند.

وی افزود: به گفته وزیر جهاد کشاورزی اراضی در اختیار طرح ملی مسکن به آب دسترسی نداشته و دارای شوری هستند. این اراضی شناسایی شده و با مشارکت وزارت راه و شهرسازی در اختیار ایثارگران و بازنشستگان جهاد قرار می گیرد.

کد خبر 5039076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
      0 0
      در طرح های مسکن ملی ایجاد زیرساخت ها فرهنگی، رفاهی و تجاری را نیز در نظر بگیریم، احداث، مسجد، کتابخانه، سالن ها ورزشی، سینما و همچنین پارکینگ برای واحدها، و ایجاد مکانی برای فروشگاه زنجیره ای راه گشاس
    • علی IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
      0 0
      شهرداری ها تمامی املاک بافت ها فرسوده را خریداری کنند و همه را تخریب و قطعات بزرگ برای احداث مسکن ملی در اختیار دولت قرار دهند تا سازه های بلند ساخته و تقاضای اصلی مسکن که درون شهرها است تامین شود
    • دوست IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
      0 0
      کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در این پروژه مسکن ملی همانند وزارت آموزش و پرورش دارای صفحه ثبت نام شوند. ممنون