۱۳ مهر ۱۳۹۹، ۹:۲۷

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان:

۵۷ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا پرداخت شد

۵۷ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا پرداخت شد

سنندج - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: تاکنون بیش از ۵۷ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به صاحبان مشاغل آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا در کردستان پرداخت شده است.

برهان صلواتی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از آنجایی که پس از شیوع ویروس کرونا حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده ناشی از این ویروس در دستور کار دولت قرار گرفت، تا امروز ۵۷ میلیارد و ۷۶۹ میلیون تومان تسهیلات به صاحبان این کسب و کارها در کردستان پرداخت شده است.

وی افزود: این میزان تسهیلات در قالب پنج هزار و ۱۵۸ طرح پس از معرفی صاحبان این کسب و کارها به بانک‌های عامل در کردستان، پرداخت شده است تا بتوانند بخشی از آسیب‌هایی که به کسب و کارشان وارد شده است را جبران کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان ضمن اشاره به وضعیت ثبت‌نام افراد در سامانه مربوطه، ادامه داد: هشت هزار و ۹۴۹ نفر در استان برای دریافت تسهیلات حمایتی دولت در حوزه مربوط به مشاغل آسیب دیده از کرونا، ثبت نام کرده‌اند.

صلواتی بیان کرد: با توجه به حمایت‌های دولت از صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا، مهلت پرداخت تسهیلات حمایتی دولت تا پایان مهرماه جاری تمدید شده است و این افراد می‌توانند از طریق سامانه کارا برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

کد خبر 5039473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha