۱۳ مهر ۱۳۹۹، ۲۲:۳۸

هفته ششم لیگ برتر والیبال؛

تیم والیبال شهرداری ارومیه با نتیجه ۳ بر یک تیم سایپا را شکست داد

تیم والیبال شهرداری ارومیه با نتیجه ۳ بر یک تیم سایپا را شکست داد

ارومیه-هفته ششم رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور، امروز یکشنبه با برگزاری شش دیدار در شهرهای مختلف دنبال شد و تیم شهرداری ارومیه توانست حریف خود را با شکست پشت سر بگذارد.

به گزارش خبرنگار مهر، در مهمترین بازی این هفته تیم شهرداری ارومیه از ساعت ۱۶ در سالن غدیر میزبان تیم مدعی سایپا بود که در نهایت شاگردان پیمان اکبری در تیم شهرداری ارومیه توانستند با ارائه یک بازی تماشایی و حساب شده میهمان خود را با نتیجه ۳بر۱ شکست دهند.

تیم شهرداری ارومیه فقط ست نخست این بازی را با امتیاز ۲۵ بر ۲۳ به حریف واگذار کرد، ولی ست‌های دوم، سوم و چهارم را با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۳ و ۲۵ بر ۲۲ بر حریف خود غلبه کرد.

پیمان اکبری در ابتدای این بازی از ترکیب وادی، غلامی، فیض امام دوست، صالحی، فیاضی، یلی و حضرت پور (لیبرو) استفاده کرد و در ادامه روند بازی به پیروت پور، سال افزون، خداپرستی و مصطفی وند اجازه بازی داد.

شهرداری ارومیه با این برد و کسب ۴ برد و ۱۲ امتیاز یکی از مدعیان قهرمانی به شمار می‌رود؛ سایپا با این شکست صدر جدول این رقابت‌ها را از دست داد.

سرمربی شهرداری ارومیه بعد از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت: تیم سایپا تیم قدرتمندی با بازیکنان باتجربه و کادرفنی قوی است و تیم ما هم بعد از ۲ شکست در دیدارهای قبلی، کار سختی برای بازگرداندن روحیه بازیکنان داشتیم با این حال خوشحالیم بازیکنانمان در تمام لحظات بازی، فعل خواستن را به خوبی صرف کردند.

پیمان اکبری افزود: مصدومیت "مصطفی‌وند"، "میثم صالحی" و "مرتضی شریفی" از بدشانسی‌های تیم در چند هفته اخیر بود و اعتقاد دارم قدرت اصلی تیم ما بیش از اینست و ما توان این را داریم که همانند این بازی با روحیه خوب و با آرامش به پیروزی دست یابیم.

سرمربی تیم سایپا نیز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه تیم حریف امروز در طول بازی از ما برتر ظاهر شد گفت: تیم شهرداری ارومیه امروز بهتر از ما بود این تیم، تیمی قدرتمند و پرمهره است و امروز با عملکرد بسیار خوب بازیکنان خود توانست ما را شکست دهد.

کد خبر 5040284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha